ארכיון
כל ההודעות בחודש ספטמבר, 2012
25 בספטמבר 2012|
של root|
ישנם הרבה גורמים שמביאים אתר למקום הראשון, חלקם ידועים וחלקם לא. מנועי החיפוש וגוגל בראשם לא מגלים את הקלפים ומעדיפים לא לספר את כל הדרכים שלהם להחליט על טיבו של אתר.
יש מעט מאוד פרמטרים שמנועי החיפוש חשפו וזאת במטרה לעודד קידום אתרים "לבן" ואיכותי ולא קידום אתרים "שחור" שמנצל פרצות באלגוריתם של גוגל על מנת להקפיץ את האתר.
אז גוגל הועיל בטובו לתת כמה טיפים בעיקר בכיוון בניית אתרים על מנת שיהיה קריא יותר. אך בתחום ניהול האתר יש לו טיפ אחד ברור שהם חוזרים עליו שוב ושוב- תוכן הוא המלך. מנועי החיפוש מצליחים על פי התוכן ואיכותו ולדעת מה רמת האתר. גוגל מנסה לקדם אתרים אשר מציעים תוכן איכותי לגולשים.
שתייגת: בניית אתרים, קידום אתרים.
קראו עוד
20 בספטמבר 2012|
של root|
קידום אתרים מבוסס על כמה וכמה תאוריות, קצרה היריעה מלהכיל את כל השיטות השונות לקידום אבל נתמקד באחת :
תכנים. גוגל אוהב תכנים, גוגל אוהב מאמרים, תכתבו מאמר וגוגל פשוט – יאהב אותו. מנועי החיפוש של גוגל מדרגים את האתרים לפי כמות התוכן בין היתר. אז מהו תוכן איכותי לגוגל? מהו תוכן שיועיל לקידום האתר שלכם?
ראשית כל, על התוכן להיות רלוונטי לנושא שלכם. אם לצורך דוגמה, יש לי אתר של תכשיטים לקהל הרחב אני יכולה לכתוב על אבנים לתכשיטים , על תהליך העשייה, על מגמות וכד' . סביר להניח שמאמר על תזונה בריאה לא יחשב כתוכן איכותי עבור האתר שלי וזאת מפני שהוא לא רלוונטי עבור האתר של.
בנוסף על התוכן להיות קריא – כלומר מפוסק כראוי ל קידום אתרים פסקאות ברורות, חלוקה נכונה וגם כותרות משנה יעשו את העבודה .
אם אין לכם ניסיון כדיי שתפנו לחברה שמתמחה בקידום אתרים ו בניית אתרים .
שתייגת: קידום אתרים ותוכן, קידום אתרים מידע.
קראו עוד
19 בספטמבר 2012|
של root|
כמקדם רבים שואלי אותי מהו קידום אתרים אורגני?
האם הוא עדיף על פרסום בגוגל?
התשובה היא שזו לא שאלה של עדיפות. פרסום בגוגל הוא דבר אחד וקידום הוא דבר אחר. על פי הסטיסטיקות רוב האנשים בוחרים את הקישורים הלא ממומנים כלומר את תוצאות הקידום האורגני. אנשים רבים יודעים להבדיל את אתר בקישור ממומן לבין אתר אחד.
האתרים שמפרסמים בגוגל הם אתרים שצבועים בצבע ורוד ומתחת יש את הכיתוב " אתרים ממומנים". יתר האתרים – סביר להניח שהם משתמשים בשירותים של קידום אתרים
באמצעות קידום אתרים הם מצליחים להגיע לעמוד הראשון בגוגל באופן "טבעי" ולא באמצעות פרסומות. על מנת לקדם את האתר באופן טבעי יש להשקיע בו ( בניית אתרים ) – ראשית יש לבדוק שהוא בכלל מתאים לקידום אתרים שאפשר להעלות בו תוכן בתוך האתר. כמו כן יש לבדוק אם יש בו עמודים לקישורים חיצונים . במידה ואתם שוכרים את שרותיו של מקדם אתרים – שאלו אותו את כל השאלו
שתייגת: קידום אתרים, קידום אתרים אורגני.
קראו עוד
13 בספטמבר 2012|
של root|
כמקדם אתרים רבים שואלי אותי מהו קידום אתרים אורגני?
האם הוא עדיף על פרסום בגוגל?
התשובה היא שזו לא שאלה של עדיפות. פרסום בגוגל הוא דבר אחד וקידום הוא דבר אחר. על פי הסטיסטיקות רוב האנשים בוחרים את הקישורים הלא ממומנים כלומר את תוצאות הקידום האורגני. אנשים רבים יודעים להבדיל את אתר בקישור ממומן לבין אתר אחד.
האתרים שמפרסמים בגוגל הם אתרים שצבועים בצבע ורוד ומתחת יש את הכיתוב " אתרים ממומנים". יתר האתרים – סביר להניח שהם משתמשים בשירותים של קידום אתרים
באמצעות קידום אתרים הם מצליחים להגיע לעמוד הראשון בגוגל באופן "טבעי" ולא באמצעות פרסומות. על מנת לקדם את האתר באופן טבעי יש להשקיע בו ( בניית אתרים ) – ראשית יש לבדוק שהוא בכלל מתאים לקידום אתרים שאפשר להעלות בו תוכן בתוך האתר. כמו כן יש לבדוק אם יש בו עמודים לקישורים חיצונים . במידה ואתם שוכרים את שרותיו של מקדם אתרים – שאלו אותו את כל השאלות.
שתייגת: בניית אתרים מודעות, קידום אתרים אורגני.
קראו עוד
5 בספטמבר 2012|
של root|
יש המון חברות לקידום אתרים בשוק הישראלי המציעות את שרותיהן. למרות שהכינויים דומים אין זה אומר שכל החברות עובדות באותה שיטה.
קידום אתרים הוא מטרה ולא טכניקה, המטרה היא לעלות את האתר במנועי החיפוש ולעזור לגולשים למצוא אותו תחת המונחים הרלווטים.
אין דרך אחת לקידום אתרים, כל חברה מסתמכת על הנסיון האישי שלה ועל ההצלחות על מנת לגרום לאתרי הלקוחות לעלות. כל מקדם מאמין בדרך אחרת ולכן כל חברה עובדת קצת שונה.
יש חברות אשר משלבות בתוכן גם ניהול מדיה כחלק מהקידום אות הכנסת תוכן לאתר הראשי לעומת חברות אשר לא יגעו כלל באתר הלקוח ויעשו את כל העבודה בצורה חיצונית.
מסיבה זאת חשוב ללכת על חברה מובילה אשר כבר הוכיחה שהיא מבינה בתחום קידום האתרים ולא על מישהו חדש או צעיר שעוד לא היה לו באמת זמן ללמוד את העסק.
שתייגת: בניית אתרים, קידום אתרים.
קראו עוד
4 בספטמבר 2012|
של root|
כאשר לקוח חדש מגיע לחברת קידום אתרים דבר ראשון עוצרים ורואים עם מה צריך לעבוד. אם החברת קידום לא עוסקת בבניית אתרים וצריך לקדם אתר קיים יש מיקרים רבים בהם האתר בנוי בצורה שקשה מאוד לקדם אותו.
באופן כללי כל אתר ניתן לקידום בצורה זאת או אחרת. אך יש מיקרים בהם טכניקת הבניה של האתר כה גרועה שהקידום יהיה קשה הרבה יותר.
מקרים לדוגמא של אתרים קשים לקידום? אתרי שעשויים כולם בפלאש או אתרים אשר בנויים על מערכות פרטיות של בניית אתרים חינמיות למינהן.
יש אתרים אשר ידרשו כיוונים קלים על מנת להכין אותם לתהליך קידום אתרים אך יש כאלו שידרשו בנייה מחדש על מנת להגיע לתוצאות טובות.
שתייגת: בניית אתרים, קידום אתרים.
קראו עוד
2 בספטמבר 2012|
של root|
חלק שני במאמר על הכניסה לעולם קידום האתרים. יש כמה דרכים לעשות זאת, כדאי לקרוא קודם את החלק הראשון של המאמר.
4. כמו תפקידים רבי אפשר פשוט להיכנס לחברה בתחום בשכר נמוך וללמוד תוך כדי ריצה והכשרה, חברות רבות מעדיפות כישרונות צעירים ללא נסיון שאפשר לממד אותם את הטכניקה בה עובדים בחברה מאפס. לכל חברת קידום אתרים טכניקה משל עצמה ולכן בכל מקום עבודה יש צורך בריענון של הטכניקה.
5. ישנם הרבה קורסים דרך האינטרנט אשר מלמדים בניית אתרים או קידום אתרים ונותנים תעודות, אך בסופו של דבר צריך להצליח לקדם אתר לבד ולהראות את היכולות בשטח.
יחסית קל להיכנס לתחום הקידום אתרים אם יש לך הבנה טובה בעולם האינטרנט, יכולת טכנית, סבלנות ויכולות כתיבה טובות למטרת הכנסת תוכן לאתרים.
שתייגת: קידום אתרים, קידום חברות.
קראו עוד
2 בספטמבר 2012|
של root|
קידום אתרים הפך להיות תחום חם בארץ ובעולם ובניגוד לתחומים אחרים במהלך המשבר הכלכלי הנוכחי, נראה שיש עוד חברות שנפתחות.
אז איך נכנסים לתחום קידום האתרים?
1. למי שיש הבנה טובה מאוד וניסיון קודם בעולם המחשבים יכול להתחיל ללמוד לבד מהבית בעזרת המדריכים והקבוצות הרבות שיש ברשת.
2. חברות רבות מציעות קורסים ללימוד קידום אתרים ברמות שונות. רוב הקורסים האלו אינם ארוכים או קשים ואין צורך בידע קודם על מנת להתקבל.
3. ישנן חברות בהן תחום קידום האתרים הוא חלק מניהול האתר ולכן החברה שולחת את האדם להשתלמות או ללימוד אצל מקדם אתרים מקצועי.
שתייגת: בנייה וקידום, עבודה בקידום אתרים, קידום אתרים.
קראו עוד
2 בספטמבר 2012|
של root|
למה לי קידום אתרים? במה יעזור קידום אתרים לעסק שלי? איך קידום אתרים ימנף את העסק שלי ויגרום לי להצליח להתבלט מעל כולם? אנחנו יודעים שהתחרות בשוק היא קטנה. עסקים קטנים ועסקים בינונים שורדים בקושי. לי יש עסק של בשמים במחירים מיוחדים. התחרות שלי היא עם הרשתות הגדולות אבל כשסוף סוף מגיע לקוח פוטנציאלי לאתר שלי הוא מבין המחירים שלי הם ללא תחרות! אז איך למעשה אני אביא לקוח פוטנציאלי לאתר שלי? האם קידום אתרים יעזור לי?
התשובה היא כן. בזכות קידום אתרים אני יכול לגרום לאנשים אחרים להגיע לאתר שלי… המילה שאנשים יחפשו במנוע החיפוש של גוגל היא:
" בשמים במבצע" וכך הם יגיעו אליי. אני פחות מוכר מהרשתות הגדולות אבל משתלם ללקוח. פניתי לחברה שמתמחה ב בניית אתרים ובקידום אתרים והם באמת עזרו לי להרים את העסק שלי! הקידום השתלם!
שתייגת: קידום אתרים, קידום אתרים משתלם.
קראו עוד