ארכיון
כל ההודעות בחודש מאי, 2012
29 במאי 2012|
של root|
שם הדומיין של העסק משפיע על קידומו. אתרים בעלי שם הקרוב למילת המפתח שהם מקדמים בעברית או באנגלית יקראו בקלות יותר על ידי מנועי החיפוש. חלק גדול מקידום אתרים הוא להבהיר למנועי החיפוש מה המונחים הרלוונטים לאתר. ככול שגוגל מקשר את המונחים יותר חזק לאתר ככה הוא גם יציג אותם במקום יותר גבוה. ולכן אתר בתחום הגינה שיקרא garden.co.il או גינה.co.il מקבל פוש אוטומטי. כמובן ששם דומין טוב אינו מספיק בשביל להגיע לתוצאות הטובות.
שם דומיין טוב מתבטא צריך להתחשב גם בגולשים. שם דומיין קצר, זכיר ובעל איות פשוט יקל על הלקוחות לזכור את האתר ולהגיע אליו שוב ושוב.
לגילו של הדומין יש גם משמעות בקידום אתרים. דומיין ותיק "מוכר" למנועי החיפוש ולכן הם בוטחים בו יותר. דומין ותיק יקבל פי אר (ניקוד האיכות של גוגל) גבוה בקלות ולכן יכנס מהר יותר לתוצאות החיפוש. ישנה תעשייה ענפה של מכירה שמות דומיין ותיקים לאתרים חדשים על מנת לקדם בקלות אתרים חדשים. ישנו שוק ער של קניה ומכירת דומינים קצרים בעלי שם קליט ואיכותי ולכן לפעמים למטרת קידום אתרים עדיף לרכוש דומיין טוב וותיק.
שתייגת: בניית אתרים, קידום אתרים, קידום אתרים במנועי החיפוש.
קראו עוד
29 במאי 2012|
של root|
כאשר פונים לחברת קידום אתרים, יש בעלי עסק שמגיעים עם אתר קיים ויש כאלו שמגיעים בלי אתר ורוצים בניית אתר כחלק מהפעילות.
האם עדיף להגיע לחברת הקידום עם אתר מוכן או בלי אתר?
להתחיל קידום אתרים עם אתר מוכן:
היתרון הוא שאפר לרוב להתחיל את הקידום כמה שיותר מהר. אתר מוכן כבר מכיל תוכן שיווקי רלוונטי ובדרך כלל כבר מגיע עם קישורים לאתרים אחרים וותק. מנועי החיפוש מערכים ותק של אתר ולכן אתר בנוי יכול לתת קפיצה טובה לתוך הקידום.
החיסרון הוא שלא כול אתר בנויה בצורה הטובה ביותר לקידום. אתר צריך להיות בנוי טובה ובדרך שמאפשרת למנועי החיפוש לסרוק את התוכן שלו טוב. בנוסף, מוסיפים דפים לטובת הקידום כמו דפי קישורים או דפי מאמרים על מנת להגדיל את נפח התוכן באתר.
אתר שנבנה מאפס בחברת הקידום יבנה מההתחלה במחשבה על המשך קידום אתרים וכל יכול להיחסך הכסף על בניית אתרים ואז השיפוץ שלו לטובת קידום.
שתייגת: בניית אתרים, קידום אתרים.
קראו עוד
28 במאי 2012|
של root|
עסקים רבים מרגישים את כובד המשבר הכלכלי שעבר על הארץ ועוד לא הסתיים. בתקופות כאלו שהכסף לחוץ צריך לקצץ בשומן ולהתרכז בדברים שבאמת מניבים לקוחות. מסיבה זאת תחום קידום האתרים נמצא בעלייה בשנים האחרונות. העלות הגבוהה של הפעלת חנות מביא אנשים רבים להשקיע בחנות וירטואלית שלא דורשת הרבה מעבר למחסן, מחשב לקבלת הזמנות וחשבון בפאי פאל.
חנות וירטואלית מאפשר לחסוך משמעותית בעלות עובדים ולשכור מחסן במקום אשר המיקום שלו אינו פופלרי. אין צורך לשלם שכירות וארנונה גבוה ולתחזק חנות במקום ראשי על מנת להביא לקוחות.
בשביל שהחנות הוירטואלית תהיה ריווחים היא חייבת שלקוחות יראו אות וידעו על קיומה. מעבר לפיתרונות השיווקים הרבים שיש לאינטרנט להציע, פה נכנס קידום האתרים. חנות וירטואלית כמו חנות אמיתית צריכה להיות בולטת ומובילה בתחומה. בעזרה קידום אתרים חכם אפשר להשקיע את המאמצים ואת הכסף רק על קידום במונחים הכי חשובים. כך ניתן בהוצאה כספי שאינה גדולה, לדאוג שרק הלקוחות המתאימים יגיעו ויראו את החנות.
שתייגת: בניית אתרים, קידום אתר, קידום אתרים.
קראו עוד
28 במאי 2012|
של root|
כול חברות קידום האתרים בישראל ומדברות ומייחסות למיקום אתר במנועי החיפוש של גוגל. אך גוגל אינו המנוע החיפוש היחידי באינטרנט ולכן יש אנשים שתוהים מדוע אין מאמצים לקדם את האתר במנועי חיפוש אחרים כמו בינג או יאהו.
הסיבה שבארץ מתמקדים מקדמי האתרים במנוע החיפוש גוגל הוא שאין שימוש בארץ במנועי החיפוש האחרים. בארצות הברית יש כ10 אחוזים שמשתמשים במנועי חיפוש אחרים אך בארץ גוגל שולט בצורה מולחלטת.
מכוון שכולם משתמשים בגוגל אין באמת ערך למיקום האתר במנועי החיפוש שהלקוחות לא משתמשים בו. קידום אתר לוקח כסף ואנרגיה וחבל לבזבז זאת במקום שלא יביא לכמות גולשים גדולה יותר.
מלבד סיבה זאת, מאמצי הקידום בגוגל בדרך כלל גם מביאים לשיפור המיקום של האתר במנועי חיפוש האחרים. ברוב המקרים אתר שנמצא במקומות הראשונים בגוגל יופיע במקום דומה גם בבינג וביאהו ולכן אין צורך להקדיש זמן נפרד לקידום האתר בכול מנוע חיפוש.
קידום אתרים בישראל מתמקד רק בגוגל בהתאם לתנועת הצופים הישראלית. אם יחולו שינויים ומנועי החיפוש האחרים יהפכו להיות יותר אטרקטיבים יופנו מאמצי הקידום גם למנועי החיפוש האחרים.
שתייגת: קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל.
קראו עוד
16 במאי 2012|
של root|
כאשר באים לבחור חברה לקידום אפשר למצוא בארץ הצעות רבות. ישנן חברות קידום בכול גודל אפשרי, מחברות של אדם אחד שעושה לבד את כול העבודה ובין חברות ענק שמעסיקות עשרות עובדים מקדמים ועשרות מתכנתים ומעצבים.
אז איך בוחרים חברת קידום?
לחברות קטנות יש יתרון מובהק של יחס אישי. כאשר כול לקוח חשוב לחברה גם הלקוחות הקטנים יקבלו את מלוא תשומת הלב וגם את מיטב המוחות של החברה. בחברת קידום קטנה יש הרבה יותר גמישות כלפי הלקוח וצרכיו לעומת חברת קידום אתרים גדולה. הלקוח יודע בדיוק מי עובד על האתר שלו והוא יכול לקבל תשובות ויחס על כול בעיה במהירות רבה.
בחברות גדולות נותנים לרוב את הלקוחות הקטנים והבינונים ומקדמי אתרים מתחילים כחלק מלימודי המקצוע. רוב המאמצים תמיד יופנו לכיוון הלקוחות הגדולים והמרשימים יותר על גב הלקוחות הקטנים. מכוון שעזיבת או חוסר שביעות רצון של לקוח קטן אינו פוגע משמעותית בכיס החברה היחס ברוב המקרים יהיה בהתאם.
שתייגת: קידום אתרים.
קראו עוד
15 במאי 2012|
של root|
קידום אתרים הוא התחייבות ארוכת טווח. הרבה לקוחות אינם מבינים מדוע הם צרכים להתחייב לשנה שלמה בשביל לקבל קידום לאתר שלהם ולא יכולים לשלם בצורה חודשית. התשובה היא פשוטה, קידום אתרים אוריגני צריך להעשות בצורה עדינה וחכמה. מנועי החיפוש אינם אוהבים קידום "אגרסיבי" ואם הם מזהים אתר שנעשה בו מאמצי קידום חזקים מדי הוא מיד מסלק אותו ממנועי החיפוש. התנועה למעלה של אתר אינטרנט צריכה להיות איטית ומסודרת על מנת לבנות את מקומו כאתר אמין ואיכותי בעיני מנועי החפוש. ישנן טכניקות קידום אשר יזניקו את האתר למקומות הראשונים תוך כחודש של עבודה. אתר שטס למעלה בטכניקות שאינן מקובלות על מנועי החיפוש גם יתרסק באותה מהירות.
קידום אתרים איכותי צריך להיות כמו מרוץ מרתון, בעל קצב איטי אך מסודר לעבר המטרה. לאחר שמגיעים למקומות הראשונים חושב להמשיך ולקדם את האתר ולא להזניח אותו למרות המיקום בעיקר בביטויים תחרותיים. אתר שאינו מקבל תשומת לב ואינו מתעדכן ירד חזרה. חשוב להמשיך ולעבוד על האתר ולהבין שקידום אתרים זה התחייבות לטווח ארוך על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולשמור על האתר במקומות הגבוהים.
שתייגת: קידום אתרים, קידום בגוגל.
קראו עוד
14 במאי 2012|
של root|
האינטרנט מלא מדריכי "עשה זאת בעצמך" שמבטיחים לכול אדם ללמוד מקצוע בכמה שיעורים פשוטים. תחום קידום האתרים אינו שונה וקל מאוד למצוא בלוגים ומדריכים שיסבירו לכם איך לקדם את האתר לבד וחינם. הבעיה היא שבקידום אתרים אין טכניקה אחת נכונה. לכול מקדם שיטה משל עצמו וטכניקה שבה הוא מאמין. כאשר אתם קוראים מדריך באינטרנט אין לך מושג מי כתב אותו ומה רמת התוכן. ישנן טכניקות קידום אשר יפגעו באתר שלכם ויביאו רק נזקים. קידום בטכניקות שאינן נכונות עלולים לגרום לגוגל להעניש את האתר שלך ולסלק אותו ממנועי החיפוש.
הרבה מדריכים באינטרנט הם ישנים או נכתבו על ידי אנשים שאין להם באמת את הידע הדרוש. בחברת קידום אתרים מתעדכנים ושומרים על טכניקות חדשות שמוכיחות את עצמן. בקידום יש הרבה פנים וכיוונים שאין אדם אחד באמת יכול לשלוט בכולם כמו עיצוב נכון של התר, תיכנות שנקרא טוב על ידי מנועי החיפוש ועוד. כאשר שוכרים חברה מקבלים כמה אנשים מקצוע שונים אשר יושבים על האתר ותורמים לו מניסיונם האישי. את כמות הידע שיכול לתרום לאתר שלך חברת קידום אתרים קשה להחליף במדריך קצר באינטרנט.
שתייגת: קידום אתרים, קידום בגוגל.
קראו עוד
13 במאי 2012|
של root|
העבודה של קידום אתרים היא מגוונת, אך היא בעיקר כוללת שני אלמנטים עיקריים: כתיבת תוכן ושיתוף פעולה עם אתרים רלוונטיים. חשוב מאוד לשמור על האיזון העדין בין שני תחומים אלו, מאחר והתעסקות יתר בכל אחד מהתחומים הללו יכולה לגרום לכל מקדם אתרים לרצות לחפש מקצוע אחר.
ישנם מקדמי אתרים שמאוד קשה לשמור על הגבול הפנימי. כאשר מתחילים לחפש שיתוף פעולה עם אתרים אחרים, מגגלים הרי באמצעות מילות מפתח רלוונטיות ומתחילים לבדוק מי פרטנר טוב להחלפת לינקים, שיתוף תוכן או בנארים. העיסוק גורר עוד עיסוק, וקשה להפסיק את החיפוש מרגע שהותחל. דבר דומה קורה כשמתחילים לכתוב מאמרים או כתיבה לבלוגים. הכתיבה פשוט זורמת, וקשה לעבור לחיפוש אתרים לשיתוף פעולה.
ישנם כמובן דווקא מקדמי אתרים שמאוד נהנים מהגיוון בעבודה ומהיכולת לעבור מתחום לתחום. יש אנשים שלמעשה זה העניין שלהם ב קידום אתרים , הגיוון והיכולת לעבור מעשייה כזאת לעשייה אחרת.
מעבר לכך, אנשים בתחום של קידום אתרים נהנים גם מהתחומים המשיקים הקרובים אליהם. לדוגמא- אנשים שעוסקים בקידום אתרים לרוב גם צריכים להבין ב בניית אתרים , טכנולוגיה, שיווק ועוד. הצורך להבין במספר נושאים על מנת להיות טוב בתחום של קידום אתרים, מדרבן בעיקר אנשים סקרניים ויצירתיים לעבוד בתחום של קידום אתרים, ובהתאם לכך התחום יוצא נשכר וממנו יוצאים אנשים מאוד מוכשרים אל המשך הקריירה שלהם.
קראו עוד
13 במאי 2012|
של root|
האינטרנט הוא מקום מופלא, נראה שאין בו גבולות. כול אדם יכול להגיע לכול מקום בלחיצת כפתור. בעלי עסק אשר פעם סבלו ממיקום נחות או שלא היה להם את התקציב לפתוח חנות גדולה יכולים למצוא הצלחה חדשה דרך האינטרנט. כול עסק קטן יכול למצוא לקוחות חדשים וגדולים דרך האינטרנט, היום כול מה שצריך זה מחסן סחורות ואדם שיטפל בהזמנות.
אישה שנהנת לאפות לדוגמא, יכולה בעזרת אתר אינטרנט פשוט לפתוח עסק קטן מהבית. אין לה צורך לרכוש חנות או דוכנים יקרים שאינה יודעת את ישתלמו לה. כול מה שהיא צריכה זה אתר נחמד ופשוט המסביר את המוצרים שלה ונתן ללקוחות יצירת קשר קלה או אפילו יכולת הזמנה דרך האינטרנט. היום יש אתרים רבים שנותנים לאדם לפתוח חנויות וירטואלית. לפתוח אתר המכיל חנות כבר אינו עניין של בניית אתרים מקצועית. גם עסק קטן או אדם עם הבנה טכנולוגית טובה יכול לארגן אתר זול וחנות פשוטה שתקדם את העסק שלו. אך כמו כול דבר נראות היא הכול. אם מנועי החיפוש אינם מסוגלים למצוא את החנות שלכם היא אינם קיימת בעיני הלקוחות. אך גם לעסק קטן יש יכולת לעשות קידום אתרים טוב ומקצועי על מנת לנצח עסקים גדולים. חברות גדולות לרוב אינן טורחות לקדם את האתר כי הם יודעות שהלקוחות יחפשו אותן לבד ולכן גם עסק קטן עם חברת הקידום הנכונה יכול להגיע לתוצאות טובות.
שתייגת: בניית אתרים, קידום אתרים, קידום בגוגל.
קראו עוד
7 במאי 2012|
של root|
קידום אתרים אינו רק קידום האתר במנועי חיפוש, לאחר כניסת הגולש צריך לפעול בצורה נכונה על מנת להפוך אותו ללקוח.
אחד האמצעים לשמור על קשר עם הלקוח הוא שליחת דיוור אלקטרוני או ניוזלטר. הדיוור צריך להיות איכותי, ערוך היטב ולהתאים ללקוח המיועד. זאת הזדמנות לרענן את זיכרון הלקוחות שלכם ולהציע להם שירותים חדשים או עדכונים חשובים. ניוזלטר הוא גם המקום להראות ללקוח את רמת הידע המקצועי שלכם ולהזכיר להם את רמת המקצועיות של החברה שלכם.
חשוב להוציא ניוזלטר מקצועי ומכובד שלא ירגיש "שיווקי" ללקוחות. הלקוחות שלכם מוצפים במיילים והודעות דרך האינטרנט יום יום. אם לניוזלטר שאתם שולחים ללקוחות אין ערך והוא אינו מעניין אותם, הלקוחות יבקשו להפסיק את הדיוור או יסמנו אותו כזבל.
ההבדל בין דואר זבל לדואר רצוי הוא המחשבה על טובתו של הלקוח. כתבות מעניינות, מקוריות ורלוונטיות ידאגו שהלקוחות שלכם יערכו את החברה וגם יפוצו את הניוזלטר לחברים למקצוע. בעזרת תוכן טוב תוכלו להגיע ללקוחות חדשים כך שצריך לדאוג שכול הפרטים הרלוונטים תמיד יהיו במקום בולט.
האינפורמציה השיווקית צריכה להיות מוטמעת בתוך המאמר בצורה של תוכן מעניין עם אולי אזכור קטן בסוף המקשר אותו לחברה. אף אחד אינו אוהב פרסומות או את ההרגשה שמנסים לדחוף לו מוצרים. לכן, שימרו על הטון השיווקי נמוך והתייחסו לדיוור האלקטרוני כשירות ללקוח ולא כפרסומת.
יש היום המון אופציות ותוכנות שונות לשליחה מיילים שיווקים, חשוב לבחור בתוכנה שתתן את כול האינפורמציה הדרושה על הצלחת הקמפיין. תוכנות שליחת מיילים המוניים מסוגלות להראות את אחוזי ההצלחה של הניוזלטר- כמה אנשים פתחו אותו, כמה אנשים לחצו על לינק בתוך ההודעות והמשיכו לתוך האתר וכו. ניתן לבצע הזכות כלים אלו נסיונות ללמוד מה שכותרת שמביאה הכי הרבה לקוחות לפתוח את העיתון, מה הניע לקוחות לבקר באתר וכו.
אחד החששות הכי גדולות בשליחת מייל שיווקי זה שההודעות יגיעו לתיבת הדואר זבל של הלקוח והוא לא יראה את ההודעה. ישנן דרכים להתגבר על זה. שליחה ההודעות דרך מערכת מיילים מקצועית תדע איך לצמצם את הסיכון ולסמן לתיבות הדואר האלקטרוני של הלקוחות כי לא מדובר בדואר זבל.
על פי החוק, בכול הודעה שאתם שולחים ללקוח חייב להיות לינק להפסקת הדיוור. אם אין לינק כזה או שאינו עובד, אתם עוברים על החוק ושלחים ללקוחות דואר שמוגדר כדואר זבל שהם אינם מעוניינים לקבל. חשוב להיות מאוד רגיש ונושא ולשחרר כול אדם שאינו מעוניין לקבל מכם הודעות. אינכם רוצים לעלות את חמתו של הלקוח ולהראות אטומים לבקשותיו. יותר מזאת, לקוח שביקש שתורידו אותו מרשימת דיוור אלקטרוני ולא עשיתם זאת יכול לתבוע אותכם בבית משפט ולזכות בכסף רב. הימנעו ממצבים לא נעימים שכאלוף אינכם רוצים להראות כמו חברה דורסנית שדוחפת פרסומות בכוח.
לסיכום, קידום אתרים הוא התחלה מצויינת להשיג לקוחות חדשים או גולשים שמעוניינים בשירותים שלכם, אך בשביל לשמור על קשר צריך לשקול להשתמש בדיוור אלקטרוני או אמצעים אחרים על מנת לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות.
שתייגת: דיוור אלקטרוני, קידום אתרים, קידום בגוגל.
קראו עוד