טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

שמירה על לקוחות בעסק מקוון

הסוד לעסק מצליח ופורח הוא לקוחות חוזרים. לקוחות הם השגרירים הכי גדולים של כל עסק, הם ממליצים, מספרים לחברים ודואגים לעסק שאותו הם אוהבים. אתר אינטרנט אינו שונה מכל עסק אחר, כמנהל אתר אתה רוצה שגולשים יחזרו לאתר שלך כמה שיותר.

על מנת לשמור על גולשים מרוצים או על לקוחות ולגרום להם לחזור לעסק עליכם להקל עליהם בלמצוא אותכם.

יש כמה דרכים לשמור על גולשים:

הוספה למועדפים

כפתורי "הוסף למועדפים" עוזרים גם לגולשים שאינם מאוד טובים במחשבים לשמור על האתר שלכם במועדפים כך שיוכלו לחזור אליו בקלות. בעבר היה נהוג גם להוסיף כפתורים "הפוך לדף הבית" אך רוב הגדול של האנשים מעדיף אתר כמו גוגל או וינאט כעמוד ראשי ולכן זה מיותר

הרשמות לדיוור

הוסיפו לאתר אפשרות להרשם לדיוור ולקבל הצעות מהחברה. גולשים אשר מתעניינים במוצרים שלכם ירצו להרשם על מנת לשמוע על מוצרים והנחות חדשות. בכל פעם שיקבלו את הדיוור מכם (עדיף לא לשלוח יותר מפעם בשבועיים) הם יזכרו באתר ואולי יתפתו לעשות רכישה נוספת. דיוור טוב הוא דבר שלקוח יכול להעביר לחברים שלו אשר מתעניינים גם במוצרים דומים וכך תוכלו לקבל לקוחות נוספים.

מדיה חברתית

המדיה החברתית נותנת לאנשים הזדמנות נוספות להתחבר לעסק שלכם ולשמוע על מוצרים חדשים. השאירו כפתורים ברורים להתחבר בפייסבוק או בלינקדין במקרה ואתם פונים לעסקים. דאגו לעדכן את העמוד פייסבוק בהצעות חדשות.

לאחר שהלקוחות הגיעו אליכם בזכות קידום אתרים חשוב למצוא דרכים נוספות לשמור עליהם.

בכל אופציה שלא תבחרו, זיכרו שלקוחות אינם אוהבים שמציקים להם ולכן שימרו על דיוור או על פניות בכל מדיה שלא תהיה מכובדות ובמרחקי זמן סבירים.

Go to top of page