טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

קידום אתרים ממומן

מה זה קידום אתרים ממומן?

מסקר TIM נמצא כי 95% מהגולשים נכנסים לאינטרנט לחפש מידע. רובם המכריע בוחרים לעשות זאת באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. לפיכך, הפך גוגל לזירה תחרותית בה אתרים רבים מתחרים על תשומת לבו של הגולש והמאבק העיקרי הוא על מיקום בדף התוצאות של מנוע החיפוש. בהתאם, קידום אתרים במנועי חיפוש הפך למרכיב קריטי בהצלחת אתרים עסקיים.

גוגל הפכה את התחרות הזו לכלי עסקי משתלם, והציעה שיטה לקידום אתרים במנוע החיפוש שלה: קידום אתרים ממומן. בשיטת קידום זו מציעה גוגל ללקוח שטח פרסום לאתרו שיופיע באופן קבוע מעל לתוצאות החיפוש האורגני או כפרסומת לצידו. שיטת קידום זו נקראת גם 'קמפיין ממומן' (CPC/PPC).

בקמפיין מסוג זה הלקוח קובע מהו התקציב שהוא מוכן להשקיע והמודעה תופיע בכל יום עד לסיום התקציב היומי. התשלום הינו עבור כל הקלקה על קישור ממומן לפי מילת חיפוש, כלומר: הלקוח משלם רק אם לחצו על המודעה והועברו בעקבות כך לאתר שלו. מיקום האתר נקבע על פי הסכום המקסימלי שעליו מוכן הלקוח לשלם עבור כל הקלקה (CPC Bid) וכן על פי יחס ההקלקה, שהוא היחס בין מספר הנחשפים למודעה לבין מספר המקליקים עליה.

היתרון המרכזי של קמפיין ממומן הוא מיידיות התוצאות. קידום אתרים אורגני הוא תהליך מתמשך שלוקח מספר חודשים ואילו קמפיין ממומן מספק תוצאות מיידיות על ידי חשיפת האתר לגולשים בדף החיפוש הראשון. הפנייה במודעות ממומנות ממוענת לקהל יעד ספציפי על פי מילות מפתח רלוונטיות, ומושכת לאתר את הגולשים הרלוונטיים ביותר.

קידום אתרים ממומן באינטרדייט

קמפיין ממומן הינו חלק בלתי נפרד וחשוב במכלול עבודת הקידום. ניתן לבחור במסלול זה כדי לתת מענה מיידי ללקוח, עד שיתאפשר קידום אתרים אורגני, או לשלבו לצד הקידום האורגני לאתר.

מאחר והחיפוש בגוגל מהווה כ-90% מהחיפוש בשוק מנועי החיפוש, רוב המיקוד של קמפיין ממומן הוא בגוגל אדוורדס. מודעה בגוגל נחשבת מודעה טובה לפי רמת השיווקיות של הטקסט, המיקום שהיא מקבלת בגוגל ורלוונטיות מילת המפתח למודעה. כל אחד יכול לפרסם מודעה באמצעות גוגל אדוורדס, אך רק איש מקצוע בעל ידע ונסיון בתחום יוכל לתכנן קמפיין ממומן ולהוביל לתוצאות אופטימליות.

נשמח לערוך עימכם פגישת הכרות ראשונית ולתת פרטים נוספים.

Go to top of page