טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

קידום אתרים ושיווק באינטרנט

השיח המוביל בעולם האינטרנט היום כבר לא עוסק רק בקידום אתרים כפי שנהוג היה להתייחס אליו בעבר. היום ברור כי הדרך להצליח למנף מותג בעזרת רשת האינטרנט היא לאמץ גישה הוליסטית של שיווק אינטרנטי ולא רק של קידום אתרים.

בעבר, בנייה נכונה ותהליך קידום מדויק הספיקו כדי להפוך עסק למותג ברשת, היום, ישנם כלים רבים נוספים בהם צריך להשתמש על מנת להפוך את המותג להצלחה ברשת. שיווק אינטרנטי כולל מספר פעולות מרכזיות, שרק שילוב ביניהם יכול להוביל להצלחה אמיתית.

למרות כל כלי השיווק החדשים שקיימים היום, הבסיס היה ונשאר אתר אינטרנט טוב וידידותי. בניית אתר מותאם לשימוש נוח של הגולשים, תמציתי ומעניין וכמובן מתאים לתהליך קידום אתרים מוצלח הוא הדבר הראשון שצריך להקפיד עליו כאשר בוחרים אסטרטגיה שיווקית באינטרנט. היום חשוב מאוד להקפיד גם לבנות אתר שמותאם לגלישה סלולרית, כיוון שהיא הופכת למרכזית יותר ויותר.

הכלים השיווקיים שחייבים להשקיע בהם

-רשתות חברתיות- בעידן של היום, בו הרשתות החברתיות ובעיקר פייסבוק הפכו לזירה כל כך מרכזית, כל עסק שרוצה להצליח חייב לייצר נוכחות ברשתות אלו ולהקים דף עסקי פעיל ומעניין שימשוך אליו אוהדים רבים שירצו להשתייך אליו.

-אתרים תומכים- במקביל לטיפול באתר הבית, חשוב לדאוג להתבלט גם באתרי נישה שונים שיתמכו בתהליך השיווקי. בלוגים, פורומים, פורטלים מקצועיים ועוד אתרים מחפשים פעמים רבות תוכן איכותי וכדאי לייצר בהם נוכחות שתועיל גם ברמת קידום האתר באמצעות קישורים חיצוניים וגם ברמת החשיפה לגולשים חדשים.

-קשר עם הלקוחות- התחרות הרבה שקיימת ברשת הופכת את הקשר האישי עם הלקוחות לחשוב במיוחד. חשוב לייצר רשימת תפוצה של כל הגולשים המשתמשים באתר ותקשר אותם באמצעות ניוזלטר שבועי או חודשי שיכלול מידע מעניין, פרטים על מבצעים והנחות והטבות שונות שיהיו ייחודיות להם.

-רימרקטינג- שיטת השיווק מחדש הפכה לכלי מאוד חזק ומשמעותי ברשת. באמצעות כלי פרסומי של גוגל, ניתן ליצור חשיפה בלתי פוסקת של ולשי האתר לפרסום ממוקד. באמצעות קוד ייחודי, מודעות הפרסום "עוקבות" אחר הגולש גם כאשר הוא נמצא באתרים אחרים. כך יוצרים למעשה תזכורת תמידית אודות העסק אצל כל מי שגלש באתר שלו בעבר.

ישנם כלים חשובים נוספים שכדאי להשקיע בהם על מנת להצליח למנף את העסק באמצעות הרשת, ביניהם בדיקה תמידית של המתחרים, ניהול קמפיין של קידום אתרים ממומן ועוד. מה שחשוב הוא לבנות אסטרטגיה שיווקית ברורה וממוקדת ולהתמיד בה לאורך זמן כדי לשמר את המותג רלוונטי לטווח ארוך.

Go to top of page