טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

קידום אתרים וגוגל

כל מי שעוסק בקידום אתרים מקנה חשיבות רבע וערך עליון לכלי Google Adwords אנו נעזרים בו על מנת לנתח ולאתר מילות מפתח המתאימות לחיפוש, לבדיקת תחרות וכמות חיפושים, וכן, לקידום שאינו אורגני. יחד עם זאת, גוגל, ככל מנוע חיפוש, הוא גוף המבקש לעשות כסף, דהיינו גוף מסחרי, ועל כן עלינו לזכור תמיד שלכל קידום יש מחיר, באופן דו משמעי.

המטרה העומדת בראש סדר העדיפויות של כל חברת בניית אתרים היא להיות מקום ראשון, ולשמור על שמה הטוב הן בעיני הלקוחות הוותיקים, ותוך כדי הוספת לקוחות חדשים, להיזכר באופן שלילי הרבה יותר קל ופשוט מאשר להיזכר לטובה, וכאן קידום אתרים אורגני נכנס לתמונה. גוגל רואה בקישורים המפנים אל האתר מעין "המלצה", ומכאן רוב האתרים משתמשים בדרך של החלפת קישורים כאמצעי לשיתוף פעולה בין חברות שונות, או אתרים מומלצים, וכיוצא בזה. מכאן ניתן להסיק כי עמודי שיתופי פעולה מעין אלו נסרקים על ידי גוגל ויש להם חשיבות מכרעת.

מצד שני, לא אחת אנו שומעים על אתרים המכילים עמודים ידועים שמצה, המכונים "חוות קישורים", שכל הווייתם היא החלפה שאין לה בסיס, ועל כן זוכה לענישה מצד גוגל.

בהנחה כי גוגל הוא כלי העזר לגולש המבקש למצוא את הכתובת המתאימה ביותר למילות החיפוש שהקיש, עלינו להיות די הוגנים ולהשאיר את הקישורים הרלוונטיים בלבד.

מי לא מכיר את הטריק על פיו ניתן להקליד את המילים: "חסר תועלת" ולהגיע לאחד מראשי הממשלה שלנו בתוצאות הראשונות, הטריק המוכר הזה שבה כבר הרבה מקדמי אתרים וגולשים מן המניין, שהבינו כמה כוח יש לקידום אתרים אורגני בידיים.

עם זאת, כאמור, לא מומלץ להשתמש בכלים העומדים לרשותנו כמקדמי אתרים לשם השמצת אדם, גוף כלשהו, או עסק אחר, כמו לכל תחום בתקשורת, גם לגוגל יש קוד אתי משלו, וגבולות, שלא כדאי לחצות אותו על ידי פרסום בגוגל שלא כראוי.

Go to top of page