טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

קידום אתרים וגוגל אנליטיקס

משאת נפשו של כל מקדם אתרים הוא לפצח את הקוד שגורם לגוגל להציב את האתר המיועד בראש במילות החיפוש הרלוונטיות. אני כותבת "לפצח את הקוד" כיוון שלעתים נדמה כי מדובר בחידה שאין לה פתרון, או לפחות יותר מפתרון אחד, המשתנה בתדירות גבוהה.

אולי בשל האתגר שבתפקיד, קידום אתרים הפך למקצוע שניתן להתמקצע בו בדרכים שונות ומגוונות, קריאת מאמרים בנושא, השתתפות בפורומים לקידום בגוגל, וגם, המלצות לשימושים בכלים המודדים את דפי האתר, הלינקים המובילים אליו, ומילות החיפוש עצמן, כמו גוגל אנליטיקס.

המענה שגוגל אנליטיקס יכול לתת לשם קידום האתר מתחיל באמת בעובדה שניתן לבחון את מילות המפתח המתאימות לאתר, לבחון את המתחרים, את כמות ההקלדות והחיפושים לכל מילה, וליצור ניתוח אנליטי לכל דרישה, וללא עלות (!).

מכוון שהמטרה היא להוכיח מקצועיות בתחום קידום אתרים בעיקר במנוע החיפוש של גוגל (ובהנחה כי מדובר בקידום אורגני), ההסתמכות על כלי ניהול וסיוע מבית היוצר של גוגל עצמו יכולה להיות הדבר הכי קרוב לעצה מקצועית ומדויקת, ועל כן כדאי להסתמך על הממצאים שלהם.

באופן כללי מסייע גוגל אנליטיקס גם לכל מי שבנה אתר, וכן לחברות בניית אתרים המבקשות לבדוק אילו עמודים ננטשים (מה שמכונה "עמודי נטישה" בעגה המקצועית), לאמוד את מספר הגולשים באתר ומקור הכניסות לאתר, ועוד פרטים מהותיים הן לשם קידום האתר, והן לטובת תחזוקתו השוטפת.

Go to top of page