טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

קידום אתרים אורגני למול קידום אתרים ממומן

כאשר רוצים לפרסם את העסק בגוגל יש שתי אופציות אפשריות- קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן.
לכל אחת מהטכניקות האלו יש יתרונות וחסרונות.

קידום אתרים אורגני

יתרונות: תוצאות שמופיעות בצורה אורגנית נראות טבעיות יותר לגולש. התוצאות העליוניות מקבלות סוג של "חותמת איכות" מגוגל ונראות גדולות וחשובות יותר. גם אתר קטן יכול לגבור על אתר גדול או על חברה גדולה בעזרת קידום נכון וחכם. בנוסף- קידום הוא תהליך שגורם להאתר שלך להתבלט במונחים רבים כך שגם אם אתה משלם על 5 מונחים בפועלי האתר שלך מקודם בביטויים ארוכים רבים אחרים.

חסרונות: לוקח לרוב כמה חודשים עד שרואים את התוצאות של קידום אתרים אורגני. במונחים מסויימים מאוד קשה להתקדם קדימה ואין שום מחוייבות שתצליחו להגיע למקומות גבוהיים.

במקרה של אתרים מסויימים יש צורך לפנות לחברת בניית אתרים קודם על מנת לבנות אתר שמתאים לקידום.

קידום אתרים ממומן (PPC)

יתרונות: הפרסומות שלכם יגיעו מהר אל קהל היעד תחת המונחים שתגדירו ואין צורך לחכות. לא צריך לבנות מחדש את האתר, אולי רק לסדר דף נחיתה מתאים מכוון שגודל האתר והמבנה שלו לא קשורים להצלחת קמפיין קידום אתרים ממומן. יש שליטה מוחלטת על התקציב- רואים בדיוק על מה הכסף הלך.

חסרונות: אנשים יודעים שאלו פרסומות ולכן לוקחים אותן פחות ברצינות. לאחר שנגמר התקציב נגמר הקמפיין, האתר לא יקבל תנועה בדרכים אחרות. לא כל תנועה מובילה לרכישה, הרבה פעמים אנשים אפילו לוחצים בטעות אך אתם תשלמו על כך בכל מקרה. בנוסף, חלק מהמונחים של קידום אתרים ממומן יקרים מאוד, בעיקר אלו שהם מאוד תחרותיים וצריך הרבה ידע על מנת לנצל את התקציב נכון.

Go to top of page