טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

על קידום אתרים ועל שיווק

כלל חשוב שלא לומר מרכזי בכל הנוגע לשיווק הינו המשפך השיווקי.  על פי עיקרון זה, מערך השיווק פועל במספר ערוצים במקביל שכל אחד בתורו מנתב את קהל היעד אל עבר נקודת המכירה. כך למשל, פרסום בערוצי תקשורת אלקטרונית, בפרינט, בשלטי חוצות ובדוכנים בנקודות מכירה אמורים להגביר את זרם הפניות לגבי המוצר, ומתוך סך הפניות אחוז המכירות אמור לעלות אף הוא. כל משרד פרסום מבסס את האסטרטגיה הנבחרת לפרויקטים על פי עקרון המשפך השיוקי.
כאשר מדברים על קידום אתרים, עיקרון המשפך חל באותה המידה. מיקום גבוה יותר של האתר במנועי החיפוש אמור להגביר את הכניסות לאתר, שבמידה והאתר והמוצר מוצגים נכון, מספר העסקאות שיסגרו אמור לגדול בהתאמה. כמובן שכדי שהאתר ישלים את פעולת הקידום, צריך גם מומחה של בניית אתרים שיוודא שהאתר באמת בנוי נכון. מבחינת עלויות, הרי שהשקעה נבונה ואופטימלית בקידום האתר אמורה להניב תוצאות לא פחות טובות מאשר כל אפיק שיווקי אחר, אלא שההשקעה הרבה יותר נמוכה. הסוד הגדול זה לדעת להשקות את ה"ירקות" בתבונה. כמו שיודע חקלאי פיקח, הזורעים בדמעה, ברינה יקצרו.

חכמה ויעילות

אז מה צריך לעשות כדי לקדם את העסק ברשת? ראשית, צריך לזרוע. הווה אומר להקים אתר. מומלץ להשקיע סכום ראוי  על מנת שחברת שמתמחה בתחום של בניית אתרים תבנה עבורכם אתר שבוני "נכון", כזה שגולשים יהנו לגלוש אליו ובתוכו בדרך לביצוע עסקת רכישה. לאחר הזריעה, יש לפנות להשקיה, דישון ועישוב. הווה אומר קידום אתרים.   אם השלב הזה, הקריטי נעשה בצורה מקצועית ונכונה, במוקדם או במאוחר אמורות להתחיל לזרום יותר ויותר פניות מצד לקוחות פוטנציאליים, "לידים" בלשון מקצועית.  או אז מגיע השלב הסופי, שלב הפריחה , הבשלה והקטיף. אם פעלנו כשורה בכל השלבים הקודמים, כעת יש לנו פרי או ירק יפה שמושך את עיני הלקוחות וכל מה שנותר זה למכור את המוצר.  פה כבר נכנסים לפעולה אנשי המכירות. משול הדבר לכך שיש לנו חנות, הקונים חלפו על פני חלון הראווה, נכנסו פנימה ושאלו כמה זה עולה. פה כבר נותר אך ורק לנקוב במחיר הנכון ולגזור את הקופון על ההשקעה המרובה.

Go to top of page