טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

מיתוג העסק באמצעות אתר האינטרנט


כבר שנים שהאינטרנט מהווה כלי מרכזי לחיפוש מידע, ובשנים האחרונות המגמה רק מתרחבת. אם בעבר עוד שקלנו אופציות נוספות לאיתור אינפורמציה, היום נפנה קודם כל אל רשת האינטרנט כמעט לכל מטרה. בהתחשב במגמה זו, יש חשיבות מרובה לאופן בו בוחרים למתג את העסק באמצעות האינטרנט וכן לפרטים השונים באתר עצמו.

בית עסק מכל תחום צריך היום אתר אינטרנט. בין אם מציע שירות, מוצר או מידע, האינטרנט יהיה המקום בו קהל נרחב יחפש את שמו או את תחום עיסוקו של העסק. משום כך, חשוב מאוד לוודא שהתוצאה שתתקבל תוביל אל אתר בית העסק. עם זאת, קיימת חשיבות לא רק לעצם האיתור בגוגל, אלא גם להגיע אל אתר מעודכן ומושך אשר יוכל לסייע לגולש ולהעניק לו חוויה חיובית.

 מה חשוב לדעת לפני שבונים אתר?

קודם כל, אם החלטתם לבנות אתר, עליכם לדעת כי כמו כל תחום מקצועי, גם בבניית אתרים יש חברות מתמחות המסייעות לקבלת התוצאה המבוקשת. במידה שאינכם בעלי כישורים והבנה בתחום בניית אתרים ועיצובם, לא כדאי שתסתכנו בבניית אתר שאינו מוצלח או שעלול שלא לקדם את מטרותיכם העסקיות. עדיף לפנות אל אנשי מקצוע בעלי ניסיון ומיומנות, ולתת להם לעשות עבורכם את העבודה.

מכיוון שאתר אינטרנט הוא שם כולל מאוד, כדאי לחשוב מה תרצו שיכלול האתר שלכם. למשל, יש לכם אפשרות להקים חנות מקוונת שתציע מכירת מוצרים באתר או אפשרות להקים אתר קטן, מיני סייט, שיעניק לכם נוכחות ברשת אך לא יכלול עמודים רבים. לעסקים מתחומים שונים יש צורך באתרים שונים ועל כן כדאי לבדוק ולהתייעץ עם מומחים על מנת להבין מהי האופציה המתאימה ביותר עבור בית העסק שלכם.

איך לוודא שהאתר מייצג נכונה את העסק?

כיום קיימות חברות מיתוג המציעות שירותי מיתוג כוללים, בהם בניית אתר ועיצובו כמו גם שירותים אחרים. פנייה אל חברה העוסקת במיתוג כולל, יכולה לספק לעסק קו עיצובי שלם ולוודא שכל פרט הקשור אל העסק, ידבר באותה השפה. כך למשל, אם בחרתם לבצע תהליך מיתוג מחדש של בית העסק ואתם מעוניינים לבנות אתר בהתאם למיתוג החדש, תוכלו לפנות אל חברת מיתוג ולקבל את כל השירותים הקשורים במיתוג תחת קורת גג אחת.

סטודיו אנזלביץ׳ שהינו סטודיו רב תחומי, מעניק שירותי עיצוב גרפי כוללים. כך, במסגרת תהליך המיתוג של בית העסק מובהרות מטרות העסק, ראייתו העסקית, החזון שלו וקהל היעד שלו. מידע זה מוטמע בתהליך העיצוב כולו במטרה לוודא כי עיצוב לוגו חדש לעסק, בניית האתר או כל חומר פרסומי אחר, כולם מדברים באותה השפה העיצובית ומעבירים ללקוח את אותו המסר. בדרך זו ניתן לוודא כי בין אם נתקל הלקוח באתר העסק, פגש בלוגו שלו על גבי מוצר קידום מכירות או בחן מצגת עסקית מטעם בית העסק, קיבל תמיד את אותו הרעיון ואותו הקו העיצובי.

בנינו אתר, מה עכשיו?

גם לאחר שנבנה אתר האינטרנט ועוצב כפי שחפץ בית העסק ובהתייעצות עם המומחים, חשוב מאוד שלא לשכוח לעדכן אותו. האינטרנט הוא מידיי ומאפשר הגעה אל המידע המעודכן ביותר בכל תחום. מסיבה זו, אתר שלא טורח לעדכן על המבצעים החדשים שמציע, שירותים חדשים בתחומו או מידע חשוב ללקוחותיו, נתפס לעיתים כאתר מיושן ועלול להפסיד כך לקוחות. לאור זאת, חשוב מאוד לזכור להעלות חומרים חדשים באתר, לרענן אותו ולעבוד מולו כך שלא יהפוך ללא רלוונטי.

 בנוסף, כדי להשאיר את בית העסק רלוונטי ועדכני בתוצאות החיפוש, חשוב לזכור גם את מנוע החיפוש. באמצעות קידום אתרים נכון וראוי, ניתן לוודא כי בית העסק ממשיך לעלות בתוצאות כאשר מחפשים את שמו ואת תחום עיסוקו. קידום אתרים גם הוא הינו תחום מקצועי שיש לדעת כיצד עליו להתבצע. קיימות חברות שונות המציעות שירותים בתחום זה וכדאי לבדוק כיצד יוכל האתר, וכך גם בית העסק, להרוויח ולהתקדם במנוע החיפוש.

 אל תשכחו שכיום, עסק שאינו נמצא באינטרנט אינו קיים עבור קהל רחב. אם אין לכם עדיין אתר, כדאי מאוד שתבחנו את אפשרויות בנייתו ותפעלו למקסם את נוכחותכם גם ברשת.

Go to top of page