טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

מדריך לקידום אתרים חלק א

כל עסק עם אתר אינטרנט צריך לעשות אופטימיזציה למנועי חיפוש, מקום גבוה בגוגל מבטיח זרימת לקוחות טובה ואפשריות צמיחה לעסק. מטרת קידום אתרים היא להגדיל את החשיפה לאתר שלך בתוצאות החיפוש הרלוונטיות וכיוצא מזה להגביר את כמויות התנועה לאתר.

יש הרבה מדריכים בנושא קידום אתרים באינטרנט, לרוע המזל חלקם ממליצים על דרכי פעולה שאינן "נקיות" ועלולות להביא לענישה מגוגל. מדריך זה מכיל עצות לקידום אתרים בצורה בטוחה וברורה שתמשוך גולשים לאתר שלך ויקדם את העסק שלכם במנועי החיפוש:

מעקב

יש הרבה כלים בסיסים וחינמים לבדוק מה מצבו של האתר שלך. הדרך הפשוטה ביותר היא לעקוב אחרי המיקום שלו במנועי החיפוש.

חשוב לזכור שמיקומים לא משתנים בדרך כלל בצורה דרסטית בין לילה כך שלא צריך לבדוק עשר פעמים ביום.

בנוסף, אתרי החיפוש שומרים את תוצאות החיפוש שלכם, אם גוגל יראה שאתם לוחצים שוב ושוב על אותה תוצאה היא תופיע מקום ראשון בחיפוש שלכם אך אנשים אחרים יקבלו תוצאה אחרת. בשביל לקבל תוצאות עדכניות עדיף לבצע את החיפושים בדפדפן אקספלורר ולנקות את היסטורית החיפוש פעם בכמה חיפושים.

מילות המפתח

בחר את המילים שהכי חשוב לך להופיע בהן בחיפוש ושבץ אותן בצורה נדיבה באתר. המילים צריכות להופיע בתיאור האתר שלך ובכותרות של הנושאים. אל תגזימו בשיבוץ מילות המפתח, הטקסט של האתר צריך להיות קריא ומזמין לגולשים שלכם.

קישור האתר

על האתר להיות מקושר בין דפיו בצורה טובה. לדוגמה שבכול סוף מאמר יהיו לינקים חזרה לדף המאמרים או למאמרים הבאים. אתר שמקושר טוב יגרום לגולשים להישאר יותר זמן באתר ולמנועי החיפוש לקשר את דפי התוכן לעמוד הראשי.

הוסיפו SITEMAP

ה sitemap מקל על מנועי החיפוש למצוא את כול הדפים האתר שלך ולהכניסם לתוצאות החיפוש. חשוב על כול עדכון של האתר לוודא שגם הsitemap עודכן.

Go to top of page