טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

לקדם ולהתקדם

קידום אתרים זאת מילת המפתח בתחום השיווק כיום. כולם מחפשים הכול בגוגל ולכן חשוב להופיע בין 5 הראשונים במילות החיפוש הרלוונטיות. קידום אתרים עבר כברת דרך ארוכה למדי מאז שנכנסו מנועי החיפוש בכלל וזה של גוגל בפרט, לחיינו. אלא שקידום אתרים זה לא רק הצפת האתר במאמרים אלא גם בנייה נכונה שלו. בניית אתרים זה השלב הראשון של הקידום. לאחר שבונים אתר אפשר להתקדם לקידום. במילים אחרות, אין קידום אתרים אם האתרים לא בנויים כהלכה. כיום, לצד האתרים הרגילים שמופיעים לנו במחשבים הנייחים והניידים, יש גם את כל התחום של אתרים סלולאריים. אתר לאייפון לדוגמא אינו דומה לשום אתר אחר. יש קשר בינו לבין אתר של אותו ארגון לאנדרואיד, אבל בגלל אילוצי אפל, הוא בכל זאת שונה. כיום התחום של בניית אתרים התחלק לשניים. בניית אתרים מחד ומה שמכונה פיתוח אפליקציות מנגד. כל מי שלומד בניית אתרים לומד גם לפתח את האפליקציות. ישנם ארגונים שמראש הולכים רק על פיתוח אפליקציות ומוותרים על האתרים.

לבלוט ולהתבלט

בעצם, כשמדברים על קידום אתרים, מדברים על לבלוט. לא משנה אם אתם במקום הראשון או השלישי ברשימה, מה שחשוב זה שנוסח הדברים שמנוסחים אל מול פני הגולש ימשכו את תשומת ליבו. אם קידמתם אתר למקום ראשון אבל הנוסח שמופיע בעת החיפוש מסורבל ולא ברור, הרי זה כמו להגיע לבאר ולא לשתות ממנה. קידום אתרים זה מלאכת מחשבת שלמה. זה מתחיל כבר בשלב של בניית אתרים עת חושבים על מה ייראה, איך ייראה ובעיקר על חוויית הגולש. המטרה בשורה התחתונה של כל פרויקט של קידום אתרים, זה למכור. כלומר, הלקוח ראה, נכנס ובסוף קנה. קידום אתרים זה תחום מבוסס מטרה. משלמים X  שקלים, מקבלים Y תוצאות ואז צריך לראות עלייה ברף המכירות. גם בכל מה שקשור לתחום של פיתוח אפליקציות, חשוב כל הזמן לחשוב – מכירות. מפתחי אפליקציות טובים יודעים לא רק למכור את אפליקציה עצמה, אלא גם איך לגרום לקהל היעד מבחינת משתמשי קצה לעשות את הצעד הנוסף לקראת קנייה איכותית שתתגמל את שני הצדדים – הקונה והמוכר.

Go to top of page