טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

כללים להחלפת קישורים למטרת קידום אתרים

חלק מעבודות השוטפת של מקדם אתרים היא לשתף פעולה עם מקדמים אחרים. החלפת קישורים שמועילים לשני הצדדים זאת דרך טובה לעלות את המיקום של האתרים מעל המתחרים.

כיום ניתן למצוא מקדמי אתרים מכל הצורות והצבעים מכוון שאין דרישות כניסה למקצוע ניתן למצוא אנשי שיווק וקידום מקצועיים ומנוסים לצד ילדים בני 16 שרוצים "לסגור קופה" ולנסות לקדם את האתר שלהם.

אם החלטתם לנסות להחליף קישורים עם מקדמים אחרים מוגשים במאמר זה כמה חוקים בסיסים להחלפת קישורים טובה:

1. היו ישירים ועל המייל הראשון תסבירו איזה מונחים או איזה נושא אתם מחפשים. חשוב להחליף קישורים באתרים עם נושאים דומים אך לא מתחרים. לדוגמא אתר בתחום בניית אתרים הולך מצויין עם עיצוב אתרים.

2. אל תתנו קישור למונח שאתם מקדמים לאתר מתחרה. לא משנה אם הוא פונה לקהל שונה או מציע מוצר קצת אחר. כבדו את מונחי הקידום שלכם ואל תתנו קישור יוצא מתחרה.

3. העדיפו להכניס את הקישור בתוך תוכן רלוונטי לנושא שלכם, עמודי קישורים איבדו מאוד מהכוח שלהם והם רלוונטים רק במקרה והם מכילים מעט קישורים והרבה תוכן

4. בעולם קידום אתרים נהוג להחליף אתר רציני ומקודם תמורת מקודם ואתר תמיכה או בלוג תמורת אתר תמיכה או בלוג. או כפי שמקדמים קוראים לזה- אתר לקוח תמורת אתר לקוח ואתר תמיכה תמורת אתר תמיכה. לא משנה מה הפי אר או כמה מאמרים יש שם, גוגל יודע להבדיל ויש כוח שונה לקישורים. רק המקרים מאוד נדירים שהאתר שלכם מאוד חלש וחדש ומציעים אתר תמיכה טוב ורציני שווה לשקול את הנושא

Go to top of page