טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

טיפים לניהול קמפיין קידום אתרים ממומן לצד קידום אתרים אורגני

יש הרבה יתרונות לקמפיין ממומן בגוגל. אתם יכולים לבחור תקציב ובעזרת כלים פשוטים יחסית להביא לקוחות חדשים ממנועי החיפוש. אתם יכולים לפרסם מבצע מיוחד או הצעה ולפתוח את הקמפיין כאשר מתאים לכם ולסגור אותו ברגע שהוא כבר לא רלוונטי.במקרים רבים, קמפיין שמנוהל היטב יביא לכם לקוחות פוטנציאלים מדוייקים ואיכותיים.

אז כיצד מנהלים קמפיין קידום ממומן מצליח?

1. צרו עמוד נחיתה מיוחד לקמפיין אשר מתאים בדיוק לפרסומות שלכם. יש אתרים אשר מפנים את הלקוחות לעמוד הבית של האתר, זאת טעות מכוון שהגולשים רוצים לשמוע עוד מידע מדוייק אחרי השם לחצו על המודעה ואין להם כוח להמשיך ולשוטט באתר שלכם.

2. דעו מה המחיר המקסימלי לפרסום, יש מונחים זולים יותר ויקרים, דעו מה מתאים לכם מבחינת תמחור ומה המחיר המקסימלי ששוה לכם לשלם. אם המוצר שלכם יקר ובעל רווחי מכירה גדולים, אפשר לעלות ולהתחרות על מונחים יקרים יותר, אם הרווח מכל מוצר נמוך עליכם להתרחק ממונחים יקרים ולהתמקד במונחים זולים.

3. חשוב לא להגיד משהו לא נכון או לא מדוייק במודעה. מאוד מפתה וקל להכין מודעה אשר תביא הרבה אנשים אבל לא תתאים למוצר ולכן גם הגולשים יעזבו מהר. יותר חשוב שיהיו פניות אמיתיות מאשר כמות גדולה של לחיצות.

4. שלבו את הקמפיין הממומן בצורה חכמה עם קידום אתרים אורגני , השילוב בן שניהם יביא אותכם רחוק.

 

 

Go to top of page