טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

הקדמה בדרך להצלחת העסק

המשמעות של קידום אתרים זה הגדלת החשיפות של האתר, הכניסות אליו כנגזרת של זה וכמובן המכירה. הרי מה שווה בניית אתרים אם בשורה התחתונה אין שינוי בהיקף המכירות של המוצר שבנדון? גם בתחום של פיתוח אפליקציות יש לא מעט "בהלה לזהב".
כולם בונים ומפתחים אפליקציות חדשות לבקרים- אבל כמה באמת בסופו של דבר מוכרים? זאת, מבלי לדבר על מצב של אתרים שהפכו בית קברות. אנשים וארגונים, קטנים כגדולים, נכנסים לתחום של בניית אתרים מבלי לקחת בחשבון את מלאו ההשלכות. לפעמים, רק לאחר השקעה של עשרות אלפי שקלים ומאות שעות, מגיעים למסקנה שאין בכך צורך. אלא שאז האתר כבר באוויר והוא הופך לבית קברות שגורם יותר נזק מאשר תועלת.

אתר מותאם

רוב הארגונים בונים כיום 2 אתרים. אתר אחד לנייח ואחד מותאם לנייד כגון הסלולארי. כך שלמעשה תחום בניית האתרים התפצל או יותר נכון התרצל, מלשון שלוש. יש אתר "דגל", יש אתר מותאם לסלולארי ויש אפליקציה לאייפון. כמובן שאתר מותאם זה נחמד, אבל עדיין אין כמו אפליקציה לאייפון עבור חובבי התחום. מבחנת נוחות גלישה, אפליקציה לאייפון תמיד תהיה נוחה יותר עבור משתמשי הקצה ביחס לכל חלופה אחרת. אבל לפני שרצים ושופכים אלפי שקלים על בניית אתרים וקידומם, כדאי לעשות אפיון צרכים. לא תמיד אפליקציה לאייפון זה הדבר הכי טוב. הכול תלוי בתחום, באופי של המוצר ועד כהנה שיקולים. כמובן שאם מפעילים שיקולים נכונים ועובדים נכון, קידום אתרים אמור להיות פרויקט שמחזיר את עצמו למן השקל הראשון. ברגע שיש אתר באוויר שמעניק ערך מוסף, כל השאר כבר מסתדר מאליו. בכל אופן בניית אתרים כיום זה בגדר לפעול או לחדול. ליפול או להצליח בגדול.

Go to top of page