טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

הגדלת המכירות על ידי אתר לאייפון

השילוב בין בניית אתר לקידומו מהווה נוסחה מנצחת. כיום גם יש מה שנקרה פיתוח אפליקציות שזה בעצם המרה של האתר כך שיתאים לסלולארי. כיום יש יותר ויותר גולשים סלולאריים לצד פחות ופחות גולשים "נייחים". בהרבה מקרים הארגונים השונים מעדיפים להשקיע רק בתחום של פיתוח אפליקציות, לעיתים יותר מאחת לארגון, כדי להשיג נוכחות בתחום או נישה שיווקית שמתפתחת בצעדי ענק.

יש גם אופצייה של אתר לאייפון או לאנדרואיד שבנוי על אתר רגיל שמותאם מראש לסלולאר. כלומר, מקימים שני אתרים רגילים רק שאחד בנוי עם תצוגה מותאמת אייפון. בכל מקרה, דבר אחד ברור, ללא קידום אתרים עסקים כיום לא זזים.

לגלוש, לראות, לקנות

מנהלי שיווק כבר עובדים כיום עם תרשימי זרימה של בניית אתר, קידומו ומכירת תוצרתו. כלומר, בונים אתר, עושים לו קידום אתרים ובסוף התהליך כמובן קונים. יש אתרים שבהם לא מוכרים מוצרים אלא רעיונות או תפיסות. במקרים כאלה, קמפיין של קידום אתרים מיועד להביא תנועה אל האתר ולגרום לגולש המזדמן לבלות באותו אתר כמה שיותר זמן. אם ננסה לפשט את זה, מדובר על סוף מעשה במחשבה תחילה. תחילה מתמקדים בבניית תארים. לאחר מכן, מתמקדים בקידום אתרים. לאחר שמתחילה תנועה, אפשר להתחיל לבחון את התנהלותם של המבקרים באתר ולפי זה לקדם או לחשוף יותר את אותם אזורים מבוקשים. בכל הנוגע אל פיתוח אפליקציות, פה כבר זה סיפור אחר לגמרי. רוב האפליקציות הן חינמיות. המטרה שלהן זה לתת ערך מוסף ללקוח. כיום גם בניית אתרים זה קודם כול חשיבה על המהות והמטרה ורק לאחר מכן על המשמעות הטכנית. בכל מקרה, מבחינת תחרות מול הגדולים, סטטיסטית הקטנים מנצחים.

Go to top of page