טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

האם מנוע החיפוש של פייסבוק מאיים של גוגל?

התחרות הקשה בין פייסבוק לגוגל מעסיקה הרבה מאוד מתכנתים בשתי החברות. גוגל הקימה את גוגל פלוס כמתחרה של פייסבוק אך לא הצליחה לגנוב גולשים מפייסבוק ולצבור תאוצה.

פייסבוק לעומת זאת מנסה לפתח מנגנוני חיפוש ופירסום אשר יתחרו באלו של גוגל. התחרות הגדולה היא על כספם של המפרסמים מפרסומות לגולשים, פרסומות אלו מסבסדות יפה את החברות האלו.

בעוד גוגל בעזרת גוגל אדס מצליחה לגרוף רווחים עצומים, פייסבוק מתאמצת להוכיח את מנגנון הפרסום שלהם ומנסה פיתרונות חדשים כל הזמן.

ומה עם קידום אתרים ?

לפייסובק יש כמות ענקית של תוכן ומידע של הגולשים שאותו הם מנסים לרתום למנוע החיפוש החדש שלהם. מנוע החיפוש שלהם הולך להוליד דרכים שונות של קידום אתרים בתוך פייסבוק. ברגע שהמנוע הזה יוכיח את עצמו ככלי שיווקי אנשים רבים ינסו להבין כיצד הם מעלים את התוצאות שלהם בחיפוש לעומת המתחרים.

החשש הכי גדול במנוע הזה הוא אובדן הפרטיות והיכולת של אנשים למצוא אותך על בסיס פרטים שאולי לא תרצה לשתף איתם…

מנוע החיפוש של פייסבוק נראה מעניין אך בוודאי הוא לא יצליח להחליף או לפגוע בגוגל בקלות.

Go to top of page