טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

גוגל פלוס וקידום אתרים

רבים מבין הגולשים תוהים עד היום מה זה בעצם גוגל פלוס. הרי יש גוגל מנוע החיפוש ויש פייסבוק שזה כיכר העיר החברתית. גוגל פלוס על פניו היה אמור להיות מתחרה של פייסבוק. בפועל זה לא קרה. אבל יש שם משהו אחר. מי שמכיר קידום אתרים חייב להכיר תא גוגל פלוס. כיום, קידום אתרים כבר לא מתבסס רק על קידום ממומן או קידום אורגני. מתברר, שבאמצעות אזכור מילת המפתח בגוגל פלוס, ניתן לבצע פעילות מוצלחת למדי של קידום אתרים. מנוע החיפוש של גוגל אוהב מן הסתם את אותה רשת חברתית פנימית שלו. בכל הקשור לבניית אתרים, הרי שניתן לבנות באמצעות הבלוגר של גוגל פלטפורמה שגם אותה באופן טבעי מנוע החיפוש אוהב ולהטמיע אותה בתוך האתר. כך שבאמצעות שני כלים מובנים וחינמיים של מנוע החיפוש ניתן ליהנות משתי ציפורים במכה אחת- גם בניית אתרים וגם הקידום שלהם. כמובן שלא מדובר בתחליף לאתר מקצועי, אבל מדובר בנדבך חשוב מאסטרטגיית קידום האתרים הבסיסית.

ערוצים חשובים נוספים בקידום אתרים

אין כיום עסק שיכול להרשות לעצמו לוותר על הקמת אתר ועל קידומו. קידום אתרים זה הכלי השיווקי הכי יעיל וחשוב כיום. בניית אתרים הולכת ונעשית פשוטה יותר ויותר. היתרון היחסי של אתר נתון איננו בהכרח בהשקעה בעיצוב שלו כמו בבידול שלו מכל השאר. בין אם זה בצבע, בפורמט, בתצורה או בכל פרמטר אחר, בניית אתר יכולה לסייע בקידום שלו. בעבר בניית אתרים הייתה מופרדת לחלוטין מקידום אתרים. כיום כבר נהוג לראות בשניהם חבילה אחת. כלומר, יש קשר ישיר בין בניית אתרים לבין קידומם. כל מי שעוסק או מכיר קצת את התחום של קידום אתרים, יודע שחלק מהקידום קשור לבנייה שלו. החכמה או הסוד הגדול זה לרתום את מלאכת הקידום למנוע שבו אנו רוצים לקדם, הלא הוא גוגל. כפי שהזכרנו לעיל, קידום אתרים באמצעות כלים כגון גוגל פלוס ובלוגר יכול לבצע פלאים. עוד נדבך חשוב הוא יוטיוב שכידוע גם שייך לגוגל. כך שנוצר לנו שילוש קדוש של ערוצים שיסייעו לנו לקדם את האתרים.

Go to top of page