טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

בניית אתרים, קידום אתרים והנוסחה של גוגל

קידום אתרים הוא תחום שמזמן נחשב כבר בגדר חובה עבור כל עסק שרוצה להצליח. מאז התפתחותם של מנועי החיפוש וגוגל בראשם כמובן, נושא המיקום בתוצאות החיפוש הפך למרכיב מרכזי בהצלחה של עסקים שמחזיקים אתר אינטרנט. אין היום כמעט בתי עסק שלא מקימים אתר אינטרנט כזה או אחר.

בניית אתרים היא דבר הכרחי בעולם העסקים של ימינו. אבל חוץ מתהליך של בניית אתרים, קידום אתרים הוא הכרח נוסף שחייבים להשקיע בו. היום השיטה המומלצת ביותר היא לשלב בין בניית אתרים וקידום אתרים כבר מההתחלה. הכוונה היא לבנות אתר האתר כאשר אסטרטגיית קידום אתרים כבר נבחרה ונלקחת בחשבון בתהליך הבניה. כך תהליך הקידום יהיה מוצלח, אפקטיבי ומהיר יותר לאחר שהאתר יעלה לאוויר

שינויים בשיטת קידום אתרים בהתאם לגוגל

 קידום אתרים כולל שתי אפשרויות מרכזיות: קידום אורגני וקידום ממומן. גם כאן, ההמלצה היא לשלב בין שני הסוגים על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. בבסיס העבודה של קידום אתרים אורגני עומדים שני דברים מרכזיים. ייצור תוכן חדש ורלוונטי בתדירות קבועה ורציפה, ויצירת קישורים פנימיים וחיצוניים לאתר. זה נעשה בדרך כלל באמצעות כתיבת מאמרים רלוונטיים, עדכוני חדשות באתרים, הזנת תכנים לאתרי תמיכה ועוד.נושא יצירת הקישורים מקודם באמצעות השגת קישורים מאתרים אחרים שרלוונטיים לתחום העיסוק של האתר אותו רוצים לקדם, שיפנו אליו מבחוץ. תוכן, קישורים וכל מה שקשור לקידום אתרים מושפע ישירות ובאופן מובהק מהאלגוריתם של גוגל שמשתנה כל הזמן. אנו צריכים לקחת בחשבון שכל פעם שגוגל מכניסה שינויים בנוסחה שלה, לפעמים בהודעה מוקדמת ולפעמים ללא שום התראה, כל תוצאות החיפוש עשויות להשתנות מקצה לקצה, לטוב או לרע. כך שיכול להיות ששיטת עבודה של קידום אתרים שהתאימה בחודש מסויים והביאה לתוצאות מוצלחות, תהפוך ללא רלוונטית ואפילו מזיקה בחודשים שלאחריו, אם הנוסחה של גוגל תשתנה. החכמה היא לא להילחץ משינויים פתאומיים ולנסות להתאים את השיטה בכל פעם מחדש בהתאם לשינויים שנערכו בגוגל.צריך גם לקחת בחשבון, שהדרך חזרה למעלה בתוצאות החיפוש יכולה להיות ארוכה ומפרכת, אך אם נדע לפצח את השינויים שנערכו ולהתאים את עבודתנו, ובסופו של דבר נחזור לככב בעמודי התוצאות. חשוב לציין בהקשר זה, שאם נעשה

בניית אתרים חכמה מראש, יהיה לנו קל יותר לבצע את ההתאמות הדרושות באתר שלנו כשנצטרך להגיב לשינוי בנוסחה של גוגל.

בקידום אתרים ממומן קל יותר להצליח בעקרון, כיוון שהשינויים בו מעטים וההצלחה בו תלויה יותר בהשקעה הכספית, אך גם כאן, חשוב לדעת איך לעשות זאת נכון, לבחור את המילים המתאימות לנו ביותר לקידום, לחקור את עבודת המתחרים שלנו ולנתב את התקציב בצורה חכמה.

Go to top of page