טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

בניית אתרים נכונה

כמו כל תחום אחר, גם בניית אתרים בימינו היא מאוד דינמית והדרך להצליח בה משתנה כל הזמן. אם בעבר בתהליך בניית אתרים התמקדו בעיצוב האתר והתאמתו לצרכים של בעליו, היום אפיון הצרכים שנעשה לפני תהליך הבניה צריך להיות הרבה יותר עמוק ולהתאים את עצמו לשוק הכללי בו הוא פועל.

הכוונה היא לקשר החזק שקיים היום בין קידום אתרים לבניית אתרים. מי שרוצה היום לבנות אתרים בצורה חכמה חייב להפנים את העובדה שקידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך.

 

קחו בחשבון את אסטרטגיית הקידום

 כיום כאשר בונים אתר אינטרנט, חשוב מאוד לבחון מראש גם אסטרטגיית קידום אתרים שנידרש לה. לקוחות רבים שפונים לחברת בניית אתרים מבקשים קודם לבנות את האתר ורק אחר כך להתחיל לחשוב על קידום אתרים, אם מפאת בעיות תקציביות, אם מפאת חוסר זמן, אך בכל מקרה כדאי לדעת שהגישה הזו כבר לא רלוונטית היום. הדרך הבטוחה ביותר להצליח היום בתחום בנייה וקידום אתרים היא לשלב מראש בין שני התהליכים. תחום קידום אתרים מבוסס בחלקו הנכבד על נושא המלל. כל אחד שרוצה לקדם את האתר שלו במנועי החיפוש צריך לפנות לחברת קידום אתרים שתכין עבורו מחקר מילות מפתח שרלוונטיות לתחום עיסוקו. מתוצאות מחקר זה ניתן להרכיב רשימה של מילות מפתח שצריך לקדם. הקידום האורגני מבוסס על התוכן שנמצא באתר עצמו. לכן כדאי מראש לבנות את האתר בצורה שתתאים לצרכים של הקידום ולא להמתין עד לאחר עליית האתר לאוויר. כאשר בוחרים שיטת קידום אתרים רק לאחר שלב הבנייה, צריך לעשות הרבה שינויים במערכת על מנת להתאים את התוכן באתר לשיטת הקידום מה שגורם לבזבוז של משאבים וזמן עבודה. לכן כדאי לקחת בחשבון מראש את נושא הקידום ולבנות את האתר בצורה שתתאים לו. כדאי לחשוב מראש גם על הצורך בגירסה סלולרית לאתר ולבנות אתר לאייפון מראש, מה שיקל על פעולת הבניה וגם יוזיל עלויות של העסקה הכוללת.

Go to top of page