טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

בניית אתרים – איך להרוס את האתר שלך

במאמרים קודמים דיברנו רבות על איך לשפר ולעזור לאתר שלך לעלות במנועי החיפוש. כל בעל אתר שואף שהאתר שלו יהיה במקום הכי גבוה שאפשר וידחוף את המתחרים למטה.

הרבה מאוד כסף מושקע בתהליך בניית אתר , העיצוב, המתכנתים, הוספה ושינויים ברגע האחרון, כותב תוכן מקצועי ולבסוף קידום אתרים.

כל כך הרבה כסף ועבודה שיכולה כולה ללכת לטמיון בכמה החלטות גרועות. אז מוגש כאן מדריך קצת יוצא דופן- מה לא לעשות לאתר שלך.

1. לא להתקמצן על כותב תוכן.

כן, יש הוצאות רבות כאשר בונים אתר, אבל כל מטרתו של האתר היא להביא תוכן מסויים לקורא. אם האתר נורא יפה ובמקום גבוה אבל התוכן שלכם ממש גרוע אף לקוח לא יקנה מכם. זה דומה להוצאת אלפי שקלים על פרסומות ברחבי העיר בלי לציין מה אתם מציעים ומה מיוחד בכם. אם אינכם כותבים מוכשרים במיוחד, אל תוותרו על כותב תוכן שמבין בשיווק ובקידום אתרים שימלא לכם את העמודים החשובים לאתר. זאת הוצאה חד פעמית לרוב שרק תשרת את האתר שלכם.

2. לא לשכפל תוכן

אחת הטעויות הכי נפוצות באתרי אינטרנט היא לחשוב שהתוכן של אתרי המתחרים הוא לשימוש חופשי. אז לא, כל תוכן באינטרנט שייך למישהו שממש לא שמח שאתם לוקחים בחופשיות משהו ששיך לו. שיכפול תוכן הוא גניבה לכל דבר ואתם תהיו חשופים לתביעות.

בנוסף, מנקודת מבטם של מנועי החיפוש, אין סיבה להציג אתר שאין בו תוכן מקורי. אתר אשר התוכן שלו זהה לאתרים אחרים אין בו שום בשורה לגולשים.

3. תשקיעו בעדכון

חברת בניית אתרים סיימה את תפקידה ועכשיו עליכם להכניס תמונות של מוצרים או תוכן חשוב או צילומים של המקום? הדברים האלו נועדו למכור את העסק שלכם, אל תזלזלו בהם. הכינו תמונות יפות ובגדלים הנכונים וכבדו את האתר שלכם. קידום אתרים יכול להביא גולשים לאתר אך זה התפקיד שלכם לדאוג לתמונות אשר יפתו את הגולשים לעשות רכישה.

Go to top of page