טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

בנייה, קידום וניהול אתר- תופעות משלימות

מטרת קידום אתרים אורגני היא להעלות את המיקום של האתר המקודם במנועי החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות. למשל אם אנו מקדמים אתר הכרויות מסוים בביטוי 'אתר הכרויות' אנו נשקיע את מרב המאמצים על מנת להעלות את מיקומו בגוגל, וכאשר לקוח המתעניין באתר הכרויות יחפש אתרי הכרויות הוא יוכל לאתר בקלות את האתר המקודם, וייכנס אליו להתרשמות. המיקום הגבוה של אתר במילת מפתח רלוונטית מאפשר למעשה חשיפה גבוהה של האתר לקהלי יעד המתאימים.

 

קידום אתרים אורגני יסייע ללקוח פוטנציאלי להגיע ביתר קלות לאתרנו, עם זאת, הבאתו לאתר איננה משולה להפיכתו ללקוח שלנו. על מנת שגולש יהפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח דה-פקטו, הוא צריך להתרשם מהשירותים שמוצעים. בשלב זה יש חשיבות רבה לניהול מיטיבי ומתמשך של האתר.

אתר טוב הוא אתר הבנוי בצורה הנוחה להתמצאות בו, מאפשר חווית גלישה נעימה, וכזה שיש בו תכנים רלוונטים ומעניינים. ככל שגולש נהנה מחווית הגלישה באתר מסוים או מוצא בו ערך מוסף, הוא יגלוש יותר זמן וישוב ויחזור לאתר בעת הצורך או יפנה אחרים לאתר. כמובן שאתרים שונים עונים על צרכים שונים ומציעים שירותים אחרים. אתר הכרויות מציע אפשרויות להכיר אנשים באמצעות רכישת מנוי, אתרים של עורכי דין משמשים ככרטיס ביקור לשירותים משפטיים באתר ומחוצה לו, אתרי קניות מוצרים מציעים לגולשים לקנות מוצרים און ליין וכן הלאה.

 

חשוב שהאתר יהיה מותאם צורנית ותכנית לשירותים שהוא מציע, ויסייע לגולש להתמצא בו ולחוש בו בנוח. החוויה הפסיכולוגית של הגלישה באתר עצמו היא גם משמעותית, ויש לתת על כך את הדעת בעת הבנייה והתחזוק. אם כן, שילוב של בניית אתרים , קידומם וניהולם השוטף הכרחי לשם מיתוגם כאתרים מובילים בתחומם וביסוסם  כרלוונטיים עבור קהל היעד.

Go to top of page