טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

בין ספאם לדיוור ישיר

ספאם הוא אחת המחלות הגדולות של האינטרנט. תיבת דואר לא מוגנת יכולה בכמה טעויות קטנות להפוך להיות מוצפת וחנוקה בספאם.ספאם הוא מייל פרסומי הנשלח לתיבת הדואר ומכיל בדרך כלל הצעות ופרסומות. אין מדובר בתוכנה זדונית או מייל בכוונה לפגוע- מטרת הספאם היא לגרום לכניסות לאתר ולהביא לרכישה.

אז מה ההבדל בין ספאם לניוזלטר?

ספאם הוא מקביל האינטרנטית לדיוור הפרסומי שכולנו מקבלים בתיבות הדואר הפרטיות. העסקים בסביבת המגורים שלנו מדפיסים את ההודעות על מנת למצוא לקוחות חדשים. ספאם עובד בצורה דומה, חנויות אינטרנטיות עובדות עם משווקים אשר מקבלים כסף על כול לקוח שהם מביאים. הבעיה היא שיש אין ספור חנויות באינטרנט וכמות גדולה מאוד של משווקים אשר כול אחד מהם שולח הודעות משל עצמו.

אותם משווקים ספאמרים קונים רשימות של כתובות אימייל מאתרים שונים ללא ידיעת הלקוחות. מהרגע שכתובת המייל נקנתה על ידי ספאמר יש מעט מאוד דברים שאפשר לעשות על מנת להפסיק את הדיוור.

איך מתמודדים עם הספאם?

ספאמר ששולח ספאם באנגלית סביר להניח שלא באמת יתיחס לבקשות שלכם להסיר את המייל מרשימת התפוצה. לפעמים הבקשה תגרום לאפקט הפוך, הספאמר ידע שהמייל שלכם פעיל ורק ישלח עוד הודעות שאינן רצויות. הדרך הכי טובה להימנע מספאם זה להשתמש בשירות דואל יציב וחזק שמספק סינון איכותי. חברות כמו גימייל מצליחות לסנן אחוז יפה של הספאם ולהשאיר את תיבת הדור נקייה בהרבה מהמתחרים. באופן כללי עדיף לא לגעת באף לינק מתוך מייל שאינכם מזהים ופשוט לסמן את ההודעה כספאם, חברות דוא"ל חוסמות כתובות מייל ושרתים מהם מגיע הודעות שמדווחות על ידי המשתמשים.

איך שומרים על דיוור מכובד

חברות רבות שולחות דיוור פעם בשבוע או בחודש עם הצעות ללקוחות שלהם או לאנשים אשר נרשמו באתר. דיוור אלקטרוני הוא אמצעי שיווק לגיטימי ונפוץ שעוזר לחברות לשמור על קשר על לקוחות ולהציע להם מוצרים חדשים. לקוחות רבים נרשמים בשמחה לדיוור של חברות שהם מעריכים ורוצים לקבל דיוור איכותי. הבעיה היא שיש אין ספור חנויות וירטואליות באינטרנט וכמות גדולה מאוד של משווקים

דיוור אלקטרוני איכותי שומר על החברה בתודעת הלקוח ומעודד קניה חוזרת. ההבדל העיקרי בין ספאם לדיוור הוא כיבוד רצונותיו של הלקוח. כל חברה צריכה לאפשר ללקוח להפסיק לקבל את הדיוור על ידי לינק פשוט בתחתית בעמוד. דיוור אלקטרוני בעל תוכן איכותי ורלוונטי אשר נשלח ללקוח בפרקי זמן מתקבלים ישאיר רושם טוב. לעומת זאת דיוור אינטנסיבי ללא לינק להפסקת הדיוור תגרור כעס אצל הלקוחות ואפילו תביעה משפטית.

דיוור איכותי הוא כלי חשוב של קידום אתרים . מאמרים מעניינים או הצעות מפתות יגרמו ללקוחות להעביר לחבריהם למקצוע את התוכן ששלחתי וכך נוצרת חשיפה ללקוחות פוטנציאלים חדשים.

דיוור אלקטרוני הוא כלי חזק וחשוב לשיווק באינטרנט אך צריך להשתמש בו במידה על מנת שהלקוחות לא ירגישו "מופצצים" ויבדילו בקלות בין דיוור רצוי לבין ספאם .

 

 

Go to top of page