טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

בחירת מונחי קידום אתרים

כאשר מתחילים לקדם את האתר, אם זה דרך קידום אורגני או קידום ממומן, חייבים בשלב הראשון לבחור מילים בהן תתמקד פעילת הקידום.
מילות מפתח או מונחי קידום אלו המילים שאתם רוצים שהאתר שלכם יופיע בהם במנועי החיפוש. כאשר גולש נכנס לגוגל הוא מחפש מונח מסויים, עליכם לחשוב מה מחפש גולש אשר יכול להפוך להיות לקוח שלכם.

בבחירת מונחי קידום יש המון שיקולים שונים. עדיף לא לשנות יותר מדי את המונחים על מנת לתת להם לצבור כוח במנועי החיפוש.

איך בוחרים?

אם אתם ממש לא יודעים מאיפה להתחיל תציצו באתרים של המתחרים שלכם ותראו איזה מילים או מונחים הם מדגישים במהלך האתר- אלו מונחי קידום אתרים שלהם.

נסו לחשוב לא רק על מונחים גדולים בעלי הרבה תנועה כמו – בניית אתרים. לקוחות אשר כבר יודעים מה הם רוצים יחפשו לרוב מונחים מדוייקים יותר שיהיה לכם קל יותר להתברג בהם כמו בניית אתרי מסחר, בניית אתרי הכרויות וכו. מונחים כאלו הם פחות תחרותיים ועם פחות חיפושים אך לקוח שמגיע אליהם כבר יודע מה הוא רוצה לרכוש.

Go to top of page