טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

אפשרויות פרסום זולות ואפקטיביות לעסקים

 

ביזור אמצעי התקשורת שהביא עמו האינטרנט יצר אפשרויות שלא היו בעבר לפרסם עסקים בצורה זולה ואפקטיבית. אם בעבר הדרך היחידה להגיע ללקוחות הייתה דרך הטלוויזיה והעיתון, כיום כשבכל בית יש לפחות מחשב אחד וכמות הטלפונים החכמים נמצאת בגדילה מתמדת, עולם הפרסום כבר נמצא אחרי המהפכה.
לבלוט בעולם פרסום רווי
המהפכה הזו הפכה את העידן בו אנחנו חיים לעידן רווי במסרים פרסומיים ושיווקיים. לא עוד עיתון עם מדור פרסומי מסומן או הפסקת פרסומות בטלוויזיה. המסרים הפרסומיים משולבים בתוך תוכניות הטלוויזיה, בבלוגים, בעמודי פייסבוק וחשבונות טוויטר, ובעצם כבר לא ניתן להבדיל בין תוכן אמיתי לתוכן פרסומי.
הרוויה הזו הפכה את הציבור לאדיש לפרסום, שכן ריבוי המסרים מחייב אותו "לסנן" את מה שהוא קולט, ובעצם להתעלם מרוב התוכן שהוא מפנים. האתגר הוא, לפיכך, לפרסם בצורה שתשבה את תשומת הלב ותחייב את הנמען להתייחס למסרים שהוא צורך. ניתן לעשות זאת, ואף בצורה זולה.
פרסום אונליין
כל אחד יכול כיום לקדם את האתר שלו על ידי פרסום במנועי חיפוש או בפייסבוק ולהגיע לקהל לקוחות גדול מבלי לשבור תוכניות חיסכון. פרסום שנעשה באמצעים אלה בצורה חכמה יוכיח את התועלת שלו במהרה, יחזיר את ההשקעה ואף למעלה מכך.
פרסום אונליין הוא לרוב מפולח במיוחד, ומופיע אך ורק אצל האנשים שאצלם קיים צורך אמיתי בשירות או במוצר המפורסם. בנוסף, הוא לרוב מגיע בעטיפה "אלטרנטיבית", כלומר: עם שנינות, תוכן שמוביל לפעולה, תוכן מסקרן וכדומה.
פרסום של פעם, עם טוויסט
אבל לא חייבים להשתמש אך ורק בשיטות פרסומיות של המאה ה-21, שכן עולמנו הוא עדיין בחציו אנאלוגי ובחציו דיגיטלי. כשאנחנו מסתובבים ברחוב, למשל, אנחנו לא באינטרנט ולא בטלפון החכם. לכן זהו זמן טוב לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים בדרכים ישנות וטובות – שלטי פרסום.
אבל שלטי פרסום סטנדרטיים כבר לא עושים את העבודה שעשו בעבר, כי הם הפכו לחלק מהנוף, כמו בניין או מדרכה. שילוט רכב או שילוט על גבי ארגז למשאית, לעומת זאת, זה משהו אחר. השילוט הזה, להבדיל, איננו נייח ונע על הכביש, ולכן מקשה עלינו להתעלם ממנו, והוא נחשף בעיני יותר עיניים מעצם העובדה שהוא איננו נשאר באותו המקום כל הזמן.
לסיכום, דרכי הפרסום כיום משתנות תמיד והתחרות על העיניים ברחוב וברשת היא קשה מתמיד. לכן על המפרסמים לחשוב שבעתיים לפני שהם משיקים קמפיין, שכן עליהם להיות יצירתיים יותר מאי פעם. וכפי שהראינו כאן, יצירתיות אינה מחייבת שבירת תוכניות חיסכון. הרבה יותר זול לפרסם על ארגז למשאית מאשר על שלטי חוצות, והרבה פחות יקר לפרסם בפייסבוק מאשר בטלוויזיה.
 
Go to top of page