טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

אסטרטגיית קידום אתרים אולטימטיבית

מרבית מהלקוחות המגיעים אל חברות קידום אתרים מבקשים לקדם את האתר שלהם מבלי להבין איזו אסטרטגיית קידום הם צריכים. הלקוח יודע שקידום האתר שלו יביא לפרסום העסק שלו וכנגזרת מכך, להגדלת הרווחים. הצעד הראשון הוא לעשות תיאום ציפיות בין הלקוח לנותן שירות הקידום על מנת להשיג את המטרה המשותפת.
היום רמת הקידום של האתר נמדדת על ידי מנועי החיפוש, כאשר גוגל נמצאת בראש הממלכה השולטת. חשוב להבין כי הצלחה לא בונים ביום אחד, אלא זהו תהליך די ממושך המתחיל עם בניית אתרים וממשיך גם לאחר שהאתר נמצא כבר באוויה וזהו הליך לא פשוט בכלל. ניתן לפגוש באתרים רבים שקודמו באינטנסיביות במהלך תקופה קצרה, חגגו על כסא המלכות במקומות הראשונים בחיפושים וזמן קצר מאוד לאחר מכן נסקו ממרומי מעלתם למרות השארת קצב הקידום כשהיה בהתחלה. אם כן, מילת המפתח היא התמדה וסבלנות.
אסטרטגיית קידום אתרים  צריכה להישען על ראייה עתידית והשקעה לטווח הארוך. אולם, חשוב לתת את הדעת במטרת הקמפיין שכן, אם המוטיב העוטף את האתר הינו מוצר שזמן המדף שלו הוא זמני וצריך להמכר במהירות הבזק, אזי הקידום צריך להיות אגרסיבי ומהיר, ללא התחשבות בתוצאה העתידית (ודאי נפילה) כי הרי אין לכך ערך עבור בעל האתר.
אם כן, מהי שיטת הקידום האולטימטיבית עבור אתר שבא כדי להישאר בזירה המקוונת ולכבוש אותה? התשובה לא וודאית. אף אחד (חוץ מהחברה עצמה כמובן) לא יודע כיצד גוגל מדרגת את האתרים הנמצאים ברחבי הרשת. רבות ההשערות והספקולציות לגבי מדדים שונים הניתנים לאתרים. לא ניתן כמובן לדעת במאת האחוזים את האלגוריתם העומד מאחורי שיטת מיקומי החיפושים, הכל עניין של ניסוי וטעיה. יש דרכים רבות שפותחו במהלך השנים וכדאי לנסות באקראי את אחת השיטות. במידה וזו לא תעבוד תוך פרק זמן קצר, נמשיך הלאה לשיטה הבאה וחוזר חלילה.

 

Go to top of page