טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

איך לבנות מערכת ניהול תוכן שתתאים לקידום אתרים

הקשר בין בניית אתרים להצלחה בתהליך הקידום שלהם במנועי החיפוש לאחר עלייתם לאוויר הוא כבר ודאי ומוכח. כאשר פונים לחברת בניית אתרים על מנת שתפתח ותבנה את האתר המתאים ביותר עוברנו, אנחנו צריכים לבדוק שלאותה חברה יש ידע וניסיון גם בתחום של קידום אתרים.

גם אם אותה חברה אינה פועלת בתחום קידום אתרים לפרנסתה, חשוב שלמפתחים תהיה הכרות עם עולם הקידום על מנת שיוכלו להתאים את האתר לאסטרטגיית הקידום שנבחרה.

אחד מהדברים החשובים בתהליך בניית אתר מתאים לקידום אתרים הוא פיתוח של מערכת ניהול תוכן מתאימה וקלה לתפעול.

על מה חשוב להקפיד במערכת הניהול של אתר

- עריכת כותרות הדפים – אלמנט חשוב להצלחת קידום אתר הוא תיאור מדויק בכותרות של דפי האתר ובתגיות ה-META שבו. חשוב לפתח מערכת ניהול תוכן שתאפשר למשתמש שליטה על הכותרות ועל התגיות ולא תתבסס על קביעה אוטומטית של התוכן שלהם. כך מקדמי האתר יוכלו לטייב את הכותרות בצורה שתתאים למילות המפתח שנבחרו.

- שליטה בתפריטים- חשוב מאוד שתפריטי האתר יהיו קריאים על ידי גוגל. גוגל לא קורא תמונות וקבצי פלאש, לכן חשוב לאפשר הכנסת תגיות ALT לקבצים מסוג זה על מנת שגוגל ידע לסרוק אותם ולהתייחס אליהם.

- שליטה בקישורים- אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך קידום אתרים הוא יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים. מערכת ניהול התוכן חייבת לאפשר למקדמי האתר שליטה מלאה בכל מה שנוגע לקישורים באתר- הוספה, עריכה, מחיקה וכו'.

- פיתוח מפת אתר- מפת האתר היא דרך טובה לעזור לגולשים לנווט בתוך האתר וגם להוציא קישורים טובים. חושב לפתח פונקציה במערכת הניהול שתדע להעלות מפות שנוצרו באמצעות כלי העזר של גוגל על מנת ליצור מפה מתאימה לתהליך קידום אתרים.

- יצירת קוד מותאם- מערכת ניהול שמותאמת לתקן XHTML תגרום לקוד האתר לעמוד בתקנים שנקבעו על ידי איגוד האינטרנט הבינלאומי וכך להיחשב למוצלח יותר בעיני גוגל.

Go to top of page