טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

איך לבחור שיטת קידום אתרים?

כמעט כל חברה או עסק יודעים היום שחלק מהבסיס להצלחה הוא הקמת אתר אינטרנט מוצלח. הנוכחות של האינטרנט בחיינו היא כבר עובדה מוגמרת ובעשור האחרון יותר ויותר בעלי עסקים השכילו להפנים זאת ולעשות התאמות בעסק שלהם כפי שמתבקש.

כל חברה צריכה לאפיין את צרכיה בצורה מקצועית ומדוייקת כמה שיותר ולאחר מכן לצאת לתהליך של בניית אתר אינטרנט מהסוג שישרת את מטרותיה בצורה הטובה ביותר. אם מדובר באתר מכירתי ואם מדובר באתר תדמיתי, כדאי מאוד לפנות לאנשי מקצוע מומחים שידעו לבצע בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר ולא להסתמך דווקא על אופציות חינמיות או זולות.אך מלבד בניית אתרים, היום לא ניתן להצליח גם ללא קידום אתרים. כל חברה שרוצה להצליח צריכה להיות מודעת לחשיבות של המיקום בתוצאות החיפוש, היום כולם מנסים ליישר קו אל מול גוגל ולנסות להבין את השיטה כיצד להתמקם כמה שיותר גבוה בעמודי התוצאות. ידוע כי תוצאה גבוהה בגוגל היא הדרך הבטוחה ביותר הים להגיע אל לקוחות חדשים.

קידום אתרים אורגני וממומן

יש שתי שיטות מרכזיות של קידום אתרים, כאשר הדרך המומלצת ביותר הוא לשלב ביניהן. האחת היא קידום אתרים אורגני, כאשר הכוונה היא באמת לנסות לפצח את הדרך לטפס כמה שיותר גבוה בעמודי תוצאות החיפוש בגוגל האורגני. השניה היא  קידום אתרים ממומן, בו הכוונה היא לפרסום מודעות נקודתיות לעסק לפי תחומי העיסוק שלו, כאשר הפרסומת תופיע בתוצאות החיפוש בחלק העליון של הדף באזור הקישורים הממומנים. בדרך כלל משתמשים בשיטה זו לקידום מבצע גדול, לפרסום ארועים מיוחדים, לעידוד סגירת קניה ועוד.בשיטה זו יש תוצאות מיידיות וזמניות.  חשוב לדעת ששתי השיטות משלימות אחת את השניה ולא באות אחת על חשבון השניה, לכן ההמלצה בדרך כלל היא להשתמש בשתיהן במקביל ולתכנן אותן כבר בשלב בניית אתרים,על מנת לקדם את העסק בצורה המיטבית.

Go to top of page