טלפון: 08-9214729 | מייל: contact@interdate-ltd.co.il

אז תגידו, אתם מובייל פרנדלי?

מחקרים מראים שישנה תנועה ערה של גולשים מהמחשב הנייח אל המכשיר הסלולרי, והפער בין משך זמן הגלישה בין המכשירים הולך וקטן. כיצד תנצלו את הנתון הזה לטובתכם? תשובות בכתבה.

מי גולש בזמן העבודה?

אומנם העובדים מבלים את מירב זמנם מול המחשב הנייח במשרד, אך סיבות רבות גורמות להם לוותר על תענוג הגלישה ברשת (להוציא את פייסבוק כמובן) ולהתרכז בעבודה: הקרבה למשרדו של המנהל, עמיתים שמציצים למסך כל הזמן, לקוחות הנכנסים ושולחים מבטים סקרנים ועוד הפרעות שונות ומגוונות.

לפיכך, רבים מעדיפים לגלוש באמצעות מכשיר הסלולרי גם בהיותם במשרד, ובכך לזכות בשיטוט אינטימי בכל אתר שיבחרו ובמינימום מבטים סקרניים. משך הגלישה באמצעות הסלולרי מתארך בשעות אחר הצהריים והערב, ומלווה את הגולשים בין המטלות השונות בבית, במהלך הקניות, בהמתנה בבנק ואפילו בקולנוע, במרפאות ולצערנו גם בדרכים.

למעשה, משך הבילוי ברשת הולך ומתארך ועסקים שאינם מבינים זאת צפויים לאבד לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

אז מה עושים? מתאימים אתרים!

רבים אינם מבינים את המשמעות של הפונקציה "אתר ידידותי לסלולרי", וטועים לחשוב שמדובר בפעולה שתשאב מהם זמן, משאבים וכסף. כשבפועל, התאמת אתר הבית לגרסת מובייל היא פעולה קצרה, זולה ופשוטה.

כיום ניתן לרכוש תבניות מוכנות לעסקים ולהזין את התוכן ידנית אל הגרסה הסלולרית. בתוך 3-5 ימים תוכלו להקים אתר מתפקד, נוח לגלישה ונעים לעין. מי שחושש מהתעסקות טכנית יוכל לשכור שירותי של חברת הזנת תוכן.

לחילופין, ניתן ליצור פעולת התאמה לאתר שלא באמצעות תבניות מוכנות, אלא בעזרת בניית קוד, אך פעולה זו מצריכה עזרתו של צוות טכני ובו איש פיתוח ומתכנת. גישה זו מבטיחה התאמה מושלמת לאתרכם תוך שמירה על צביון האתר, התוכן, הצבעים המזוהים עם חברתכם ואפילו סוג הפונטים, עם זאת, שירותיו של צוות טכני יקרים ביחס לשירותי חברת הזנת תוכן.

התאמנו את האתר למובייל, ומה עכשיו?

תוכן מצוין, תמונות נפלאות, טיפים אינפורמטיביים וגישה לאתר בסלולרי הם רק השלב הראשון בדרך לזינוק שאתם כה מייחלים לו. השלב הקריטי הוא ביכולת להביא את התוכן אל הגולשים, לאתר אותם, למשוך את תשומת לבם ולגרום להם להפוך מקוראים ללקוחות.

מי שאמונים על המלאכה המורכבת הזו הם העובדים החרוצים בחברות קידום אתרים. מקדמי אתרים (אנשי SEO) יודעים כיצד לכוון את התוכן אל הגולשים בצורה חכמה, במינון הנכון ובדרך שתניע אותם לפעולה.

לכן, לאחר הקמת האתר מומלץ לשים דגש על פעולות קידום התוכן ולהבטיח שהלקוחות יפגשו אתכם באתר הבית, בסלולרי וברשתות החברתיות. בהצלחה!

קרדיט: ענבל ראוכורגר, אתר הספקים

Go to top of page